Nu mai aud cu urechea stanga

21-04-2008
mada nik
Nu este medic/terapeut
mada nik
buna ziua, am s eu o mare problema.M numesc Cristiana s sunt dn bucuresti sunt studenta la conservator si d aproape 4 m confrunt cu o problema foarte grea.nu mai aud cu urechea stanga.Am fost internata in spital akm 2 ani mi s-au fct tratamente dar mi s-a spus k nervul urechii a cedat s nu s mai poate face nimik
akm aud dkt cu urechea dreapta s nimeni nu cred k si-a dat seama d asta, sau poate nu mi-am dat eu
dar ce e important este k vreau sa-mi spuneti cum d s-a ajuns la asta pt k eun nu pot sa-mi explik.am citit un msg pus p forum despre un baiat care era in situatia mea s care spunea k la un moment dat s urechea cealalta a cedat;imi este frica s nu mi se int la fel.v rog domnule doctor sa-mi raspundeti, va multumesc
21 comentarii
0
21-04-2008, ora 00:00
Dr. Flueraru Valeriu
ORL - Otorinolaringologie, Pascani
Dr. Flueraru Valeriu
Cristiana, problema ta intradevar este grea si complicata !
nimeni nu poate sa.ti garanteze ca cealalta ureche va avea probleme sau nu !
Se cunosc motivele de ce ai pierdut auzul la urechea stanga?
(Viroza? antibiotic ototoxic? Hipotensiune?)
Cat de mare este pierderea de auz pe audiograma? Nu se poate proteza auditiv?
Ce tensiune ai?
Cat de multa cafea consumi? Fumezi?
Ai probleme la nivelul coloanei cervicale?
0
23-04-2008, ora 00:00
mada nik
Nu este medic/terapeut
mada nik
buna ziua!nu se cunosc motivele pt care am ramas fara auz la urechea stanga fiindca medicii nu au stiut de ce nervul urechii a cedat.p audiogragrama auzul la urechea mea ultima dat knd am facut-o era foarte scazut(aproape zero), s deci proteza nu stiu dak m-ar ajuta dar sincer imi este foarte rusine s o port dak m-ar ajuta pt k nimeni nu stie k eu am asa o problema;nu se poate ceva imiplanta in interoirul urechii?