Nu mai iau anticonceptionale, nu sunt insarcinata si menstruatie intarziata

13-01-2010
Ralu11
Nu este medic/terapeut
Ralu11
Am luat pastile anticonceptionale Yasmin 3 ani cu pauzele indicate de medic, din 21 septembrie 2009 nu mai iau pastile, mi-a venit ciclu pe 23 septembrie 2009 si de atunci nu mi-a mai venit, nu sunt insarcinata, am fost la medic in noiembrie si mi-a zis ca o sa imi vina dar nu a mai venit, o sa merg din nou dar pana atunci poate ma ajuta cineva sa imi spuna daca e normal.
va multumesc
5 comentarii
0
13-01-2010, ora 17:13
scarface
Nu este medic/terapeut
scarface
E ceva la ordinea zilei aceasta dereglare dupa administrarea de Yasmin si alte toxine similare si deci aproape normal. Insa sanatos nu este asa ceva si nici un motiv de bucurie. Iar doctorii, daca te duci la ei, iti vor da alte toxine similare pt. a repara ce a stricat prima.
0
14-01-2010, ora 16:42
Dr. Balcan Anisoara
Medicina de familie, Erbiceni, Iasi
Dr. Balcan Anisoara
Cate kg ai ? Dozari hormonale ai facut ? Cred ca ar trebui sa te adresezi unui specialist endocrinolog.
0
15-01-2010, ora 07:57
Ralu11
Nu este medic/terapeut
Ralu11
Am 62 kg si 1.75 m, nu am facut dozari horonale
0
15-01-2010, ora 07:58
Ralu11
Nu este medic/terapeut
Ralu11
*hormonale
0
27-01-2010, ora 13:03
Ralu11
Nu este medic/terapeut
Ralu11
Buna ziua,
Am fost ieri la medic 926/01/2010) si mia prescris Dufaston ca sa imi provoace ciclu, si dupa ce imi vine ciclu sa fac ceva anlize intre ziua 3-5 si 21-25, si dupa aceea sa merg cu analizele ca sar putea sa fie un dezechilibru hormonal si sa fie nevoie de dozari hormonale
Adaugă un comentariu / răspuns

Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
 
 
 
Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.