Nu pot sa ma integrez intr-un grup

02-11-2011
bia_t
Nu este medic/terapeut
bia_t
pur si simplu nu stiu sa comunic, mai exact sa ma imprietenesc cu aproape nimeni. Sunt studenta in anul 1 la facultate...ceilalti vorbesc intre ei se imprietenesc dar mie nu-mi vine sa...fac acel ceva! sa intru in discutii cu ceilalti...mi-as dori sa pot sa fiu altfel, dar nu pot... ma gandesc tot timpul oare ce parere au ceilalti despre mine? oare zic ca-s frumoasa? ca-s urata? slaba? ignoranta? etc... stiu ca-s prea atenta la imaginea pe care mi-o creez...intr-adevar sunt foarte timida:( daca trebuie sa zic cv in fata clasei ma inrosesc si acest lucru ma face sa ma rusinez si mai tare.nu pot sa scap de timiditate, , , , am fost la psiholog cam o jumatate de an, dar...nimic! nu stiu ce sa mai fac! e foarte greu pt mine... nu dores nimanui sa fie intr-o situatie asa naspa...
9 comentarii
0
03-11-2011, ora 12:21
otilia107
Nu este medic/terapeut
otilia107
Off... ma regasesc foarte mult in ceea ce spui tu. Si eu eram la fel.. Mi-a fost greu sa imi inving timiditatea, nu stiu sa iti spun cum am facut-o ori daca am facut ceva pentru asta.. Varsta insa te va invata sa fii mai indrazneata. Probabil cei din jur nu impartasesc aceleasi pasiuni ca tine si nu gasesti un subiect de discutie comun... Nu conteaza cum arati, asta e cel mai putin important. Acum, daca stau bine sa ma gandesc, pe mine m-a ajutat foarte mult in a-mi invinge timiditatea inceperea vietii sexuale.. Ceva imi spune ca nu ai un iubit..
0
04-11-2011, ora 16:00
bia_t
Nu este medic/terapeut
bia_t
intr-adevar nu am si nici nu am avut un iubit...
0
06-11-2011, ora 22:34
Cheyenne
Nu este medic/terapeut
Cheyenne
Din ce cauza? :|
0
07-11-2011, ora 15:19
bia_t
Nu este medic/terapeut
bia_t
din ce cauza n-am iubit? pt ca sunt timida.
0
09-11-2011, ora 16:01
Psiholog Popa Anca
Psihologie, Bucuresti
Psiholog Popa Anca