Omega 3 impotriva depresiei

14-05-2011
Towelie
Nu este medic/terapeut
Towelie
A incercat cineva dupa forum Omega 3 impotriva depresiei ? Sau daca ajuta cu ceva ?
8 comentarii
0
14-05-2011, ora 23:30
Vio 49
Nu este medic/terapeut
Vio 49
nu incerca sa te tratezi de depresie singur, urmeaza sfatul si tratamentul indicat de medic, ai rabdare, nu te poti vindeca asa repede.faptul ca postezi tot felul de intrebari, inseamna ca esti f.preocupat de acest lucru, incearca si detaseaza-te putin, ajuta-te.daca ai pe cineva f.apropiat ???incearca sa conversezi cu el, nu te ascunde, nu este o rusine sa suferi de depresie in ziua de azi.pe forum sunt cativa medici pshiatri, poate vei avea bafta sa gaseasca posturile tale si vei obtine ceva sfaturi de la domniile lor.multa sanatate si ai rabdare spre binele tau.
0
15-05-2011, ora 11:00
Towelie
Nu este medic/terapeut
Towelie
Ma preocupa pentru ca sunt o povara pt ai mei, nu mai sunt in stare de aproape nimic...
0
15-05-2011, ora 14:26
isac_mary
Nu este medic/terapeut
isac_mary
Inearca o detasare completa - plimbare - preocupate de ceva personal - incearca sa te linistesti singura - crede in Dumnezeu - viziteaza biserici, mergi la slujba de maslu - e benefic - plimbate pe malul apei sau in parc -padure - liniste, - e benefic si discuta cu cei din jur cat mai calm intelegete pe tine dar si pe altii.
EXISTA SI MEDICATIE - NATURISTA - ALIMENTE NATURALA - FARA CARNE
CONSUMA - SALATE - LEGUME - FRUCTE - SUPE - PESTE - MIERE DE ALBINE SI PRODUSE APICOLE - POLEN - PROPOLIS, ETC
Cu drag
Mary
0
15-05-2011, ora 18:24
Towelie
Nu este medic/terapeut
Towelie
Sunt baiat.(22 de ani)...mananc fructe si legume zilnic, mananc salate zilnic...Tocmai ce am venit de la o iesire prin Hera cu un prieten.i-am facut capu' gramada, m-am vaitat o tona la el...dar tot nu reusesc sa rup lanturile in care ma simt incatusat de catre acest tip de gandire negativist :/
0
18-05-2011, ora 18:43
Rica Venturiano
Nu este medic/terapeut
Rica Venturiano
Salut!