Palpitatii

01-02-2013
gabriel_dragan2000
Nu este medic/terapeut
gabriel_dragan2000
Sant diagnosticat cu anevrism de SIA. Tratament cu betablocant ( betalok zok) 300 mg/zi si un anxiolitic. Puseele de tensiune continua sa apara 2-3 /saptamana, 17/10, insotite sau nu de palpitatii. problema e ca pulsul este 90-100, in stare de relaxare si dupa anxiolitic.
Nu mai stiu ce sa fac. Am facut toate investigatiile recomandate de medicul cardiolog
3 comentarii
0
02-02-2013, ora 13:01
AngiKpp
Nu este medic/terapeut
AngiKpp
pentru palpitatii poati incerca niste produse naturiste valeriana, paducel, talpa gastii nu cred ca este vreo probleme de asociere cu beta blocantul si in primul rand fi optimist...starea de spirit conteaza foarte mult! Sanatate multa!!
0
02-02-2013, ora 13:56
gabriel_dragan2000
Nu este medic/terapeut
gabriel_dragan2000
Multumesc pentru raspuns si sugestii. Voi incerca si controlul psihic, dar e foarte greu cand calitatea vietii( cauzata de manifestarile bolii) e f. redusa.
0
02-02-2013, ora 23:46
AngiKpp
Nu este medic/terapeut
AngiKpp
trebuie sa va impuneti sa fiti bine...cu mintea noastra putem reusi orice!
Adaugă un comentariu / răspuns

13-09-2017, ora 09:15
Publicitate ROmedic
Administrator forum
Varicoline
Senzație de greutate și durere în picioare? Din anul 1997 suntem în România și tratăm varice fără operație și fără internare. La Varicoline, beneficiați de servicii medicale la cele mai înalte standarde, efectuate de profesioniști cu o rată de succes între 93-97%! Detalii aici
Din Biblioteca medicală vă mai recomandăm:
Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
  • Palpitații - când ar trebui să-ți faci griji?
  •  
     
     
    Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
    Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.