Pastila de a doua zi

28-08-2018
mia880
Nu este medic/terapeut
mia880
Buna seara! Nu sunt sigura daca postez in sectiunea care trebuie, insa am nevoie de sfaturi. Acum 5-6 zile am avut un contact sexual iar prezervativul s-a rupt. Imediat la cateva ore mi-am dat seama si am luat o pastila de a doua zi. Citisem in prospect de efectele adverse, insa abia ieri au aparut dureri usoare de solduri si de spate. Astazi insa s-au agravat. Nu ma dor doar soldurile si spatele, ci am sangerari si ma dor picioarele, mainile, capul si am greturi. Este normal ca durerile sa fie atat de accentuate? Pentru ca astazi nu am fost in stare sa ma ridic din pat. Va rog, ajutati-ma.
0 comentarii
Adaugă un comentariu / răspuns

23-11-2021, ora 13:00
Publicitate ROmedic
Administrator forum
Medic Chat
Întreabă un Ginecolog sau Urolog online
Rapid    Confidențial    Anonim
Cu Medic Chat ai peste 200 doctori din 40 specialități medicale.
Vezi doctori disponibili
 
 
 
Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.