pilozitate excesiva

27-11-2008
claudet
Nu este medic/terapeut
claudet
am luat Diane cu ani in urma... acum ma confrunt cu pilozitate excesiva.
Ce ma sfatuiti?
7 comentarii
0
28-11-2008, ora 20:21
Mr. Nick
Nu este medic/terapeut
Mr. Nick
Cine v-a recomandat sa luati acest anticonceptional?
Unde este localizata aceasta pilozitate excesiva?
Va rog sa va faceti urmatoarele analize hormonale: Testosteron liber, Testosteron total, SHBG (Sex hormone binding globuline), Estrogen, DHEA-S (Dehidroepiandrosteron sulfat).

De cele mai multe ori apare o dezechilibrare a sistemului endocrin. Hirsutismul (pilozitatea excesiva) se trateaza de cele mai multe ori cu un androgen, spre exemplu cu acetat de ciproteron sau spironolactona!!!

Astept rsp dvs.!
0
29-11-2008, ora 10:54
claudet
Nu este medic/terapeut
claudet
Dianele le-am luat pe la 22ani.Am fost la medic deoarece aveam un nodul la san.Era ochestie hormonala.Nu aveam relatii sexuale, din pct de vedere a credintei...dupa un an am inceput viata sexuala si totul se rezolvase.acum am 2 copii totul e ok..cu o exceptie...un inceput de hirsutism sa spunem general
0
29-11-2008, ora 12:56
Mr. Nick
Nu este medic/terapeut
Mr. Nick
"Hirsutismul (pilozitatea excesiva) se trateaza de cele mai multe ori cu un androgen"

Scz te rog, am facut o greseala catastrofala, am vrut sa spun ca hirsutismul se trateaza printre alte medicamente si cu antiandrogeni nu cu androgeni.

Si pana la urma v-ati hotarat sa faceti analizele? Nu mi-ati spus unde este localizat excesul de par!?
0
07-12-2008, ora 21:55
ynnuta
Nu este medic/terapeut
ynnuta
Buna. Pana de curand credeam ca sunt putine persoane care se confrunta cu aceste probleme, acum insa observ ca nu. Si eu am hirsutism, un testosteron foarte mare, prolactina la fel. Acum iau Brocriptina, Yasmin, Androcur, insa in ianuarie va trebui sa fac si tomografia, sper din tot sufletul ca macar ea sa iasa bine.Sanatate maxima sa aveti toti.
0
29-03-2009, ora 14:43
akyta20
Nu este medic/terapeut
akyta20
Buna. Pana de 3 luni am luat si eu 6 ani anticonceptionale, ultima data 1 an jumate jasmin, iar cum le-am lasat a inceput foarte tare sa-mi creasca par pe toata fata, abdomen, spate...(chiar pe tot corpul).Nu stiu ce sa fac.Am uitat sa precizez ca am 26 de ani si as dori un raspuns daca se poate.O zi buna tuturor.Am ajuns chiar sa nu mai pot sa-mi port parul desfacut din cauza parului de pe fata
0
19-04-2009, ora 19:29
bella11
Nu este medic/terapeut
bella11
buna tuturor!!! am si eu cateva probleme si sper ca poate cineva ma poate ajuta.de cativa ani buni am probleme cu acneea si desi am mers la dermatolog si am folosit tot felul de creme nu mi-a trecut.in urma cu o luna am fost la ginecolog, am facut o ecografie pelviana si nu am nimic pe ovare, , insa medicul mi-a recomandat sa iau DIANE35.am facut analizele la sange, dar nu mi-a dat sa fac si un dozaj hormonal, , si acum desi am inceput de 2 saptamani pastilele imi este frica sa nu am probleme mari, , , , , gen pilozitate in urma administrarii acestor anticonceptionale.am citit prospectul unde scrie ca trateaza hirsutismul insa nelamurirea mea este, , , , poate sa-l si provoace????asi vrea sa fac si un dozaj hormonal imi poate spune cineva ce analize trebuie sa fac?
0
19-04-2009, ora 19:36
bella11
Nu este medic/terapeut
bella11
nu stiu dar banuiesc ca am si un inceput de HIRSUTISMdesi medicul ginecolog a zis ca nu.am ceva par pe spate nu e negru inchis, pe maini si intre sani.am luat acum cateva luni yasmine, drept de capul meu si banuiesc eu de atunci mi se trag firele astea.acum mi-e frica sa nu patesc la fel si cu DIANE35
Adaugă un comentariu / răspuns

Din Biblioteca medicală vă mai recomandăm:
 
 
 
Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.