problema cu anticonceptionale

10-10-2011
flip
Nu este medic/terapeut
flip
vreau sa revin la folosirea Yasmin, avand o pauza de 4ani. Dar, intre timp am devenit mult constienta de neajunsurile pilulelor, si avand o varsta ma tem de problemele de sanatate ce pot aparea, cum ar fi infertilitatea. bine, nu cred ca voi folosi prea mult timp, dar totusi... O prietena mi-a spus despre 4Femia, un supliment alimentar care reduce din efectele secundare ale pilulelor. ce sfat imi puteti da? ce mai e nou in domeniu?
0 comentarii
Adaugă un comentariu / răspuns

Din Biblioteca medicală vă mai recomandăm:
Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
  • Tipuri de contraceptive combinate disponibile in Romania
  • Dereglari hormonale cauzate de anticonceptionale
  • Contraceptivele orale - avantaje și riscuri
  • Cum procedezi dacă ai uitat o pilulă anticoncepțională?
  • MIT: Anticoncepționalele îngrașă
  • Anticoncepționalele ar putea afecta structura cerebrală
  • Contraceptivele orale nu cresc riscul de anomalii congenitale
  •  
     
     
    Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
    Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.