revin :( inca nu mi-a venit

01-01-2008
livia__18
Nu este medic/terapeut
livia__18
am luat prima pastila postinor 2 dupa 68 de ore iar a doua dupa 80.menstruatia trebuia sa imi vina pe 27.12 si suntem in 1.01 si inca nu mi-a venit.este vreun risc? va rog un raspuns ca nu mai rezist de la cat m-am stresat zilele astea
3 comentarii
0
01-01-2008, ora 00:00
oviliz
Nu este medic/terapeut
oviliz
Nu stiu sa iti raspund la intrebarea ta dar raman uimita de reactia unor fete.dar e asa de greu sa te protejezi daca nu vrei sa ramai insarcinata??????? suntem in 2008...s-au inventat ceva metode cotraceptive pana acum...sau voi le asteptati pe astea noi din 2008???
0
02-01-2008, ora 00:00
madalina90
Nu este medic/terapeut
madalina90
e posibil sa iti intarzie din cauza postinorului..dar fa-ti un test de sarcina k sa fii sigura;)
0
04-01-2010, ora 01:13
Issa23
Nu este medic/terapeut
Issa23
Postinorul iti poate intarzia pana la 5 zile sau mai mult. maxim o saptamana. gen
Adaugă un comentariu / răspuns

10-10-2016, ora 10:00
Publicitate ROmedic
Administrator forum
La-Pediatru.ro
Căutați un pediatru bun?
La-Pediatru.ro este un proiect ROmedic unde găsiți cea mai completă listă de medici pediatri din România. Alegeți din peste 4000 de pediatri - cu date de contact, prezentări și recomandări de la părinți.
Cunoașteți un pediatru bun? Oferiți-i o recomandare aici!
Din Biblioteca medicală vă mai recomandăm:
Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
  • Contracepția de urgență
  •  
     
     
    Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
    Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.