sangerare in timpul actului sexual

02-08-2014
Meescu
Nu este medic/terapeut
Meescu
Buna ziua! Am si eu o problema.Dupa actul sexual am o mica sangerare si care se opreste brusc.Am si dureri de ovare in timpul actului sexual si dureri foarte mari inauntru in timpul actului. Am suferit o pierdere de sarcina in luna aprilie si inainte de asta am 2 avorturi.
5 comentarii
0
04-08-2014, ora 15:09
Frasia
Nu este medic/terapeut
Frasia
O leziune care trebuie tratata si cauterizata.Neglijentza duce la cancer.
0
04-08-2014, ora 16:42
Meescu
Nu este medic/terapeut
Meescu
Dar nu cred ca e vorba, mi sa intamplat mai mereu in decurs de cativa in timpul actului sexual sa am o mica sangerare iar a2 zi imi venea menstruatia.Am fost la controale si nimeni nu mi-a zis nimic dar poate nu am facut controalele care trebuie si nici nu stiu ce sa fac.
0
06-08-2014, ora 09:15
Dr. Clinica Marie Stopes Romania
Obstetrica-ginecologie, Bucuresti
Dr. Clinica Marie Stopes Romania
Buna ziua,

Sangerarea si durerea pot fi cauzate de probleme la nivelul colului sau la nivelul ovarelor. Pentru depistarea acesteia este necesara o consultatie la un medic ginecolog si eventual investigatii mai amanuntite.

O zi placuta!
0
06-08-2014, ora 11:27
Meescu
Nu este medic/terapeut
Meescu
Multumesc frumos pentru raspunsul dumeanvoastra.Am vazut ca sunteti o clinica si as vrea sa vin si eu la dumneavoastra la control. Ce investigatii ma sfatuiti sa fac pentru ca merg des la ginecolog si nimeni nu imi spune ce am si de ce anume sufar.O zi frumoasa
0
26-08-2014, ora 00:44
Meescu
Nu este medic/terapeut
Meescu
Buna seara! Am fost la un control ginecologic si am descoperit ca am gardnerella vaginalis.Mi sa dat klion ovule si iau si metronidazol pastile.dupa a 5 zi de la administrarea ovuleleor klion am avut o sangerare rozalie si fara miros, ce poate insemna poate fi de la ovule sau de la alceva? Sa le mai continui?
Adaugă un comentariu / răspuns

Din Biblioteca medicală vă mai recomandăm:
Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
  • Sângerarea gingivală poate fi semn al unui deficit de vitamina C
  •  
     
     
    Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
    Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.