sangerari in primele luni de administrarea anticonceptionalelor

03-06-2008
fany26
Nu este medic/terapeut
fany26
este adevarat k in primele 3 luni de la inceperea tratamentului cu anticonceptionale in majoritatea cazurilor apar sangerari intre menstruatii? e ceva normal adica e o reactie a organismuluila pastile.?
eu am inceput de luna asta mai exact de pe 2 sa iau anticonceptionale yasmine la prescriptia medicului, despre care am auzit k is bune.
7 comentarii
0
03-06-2008, ora 00:00
popescu_mary
Nu este medic/terapeut
popescu_mary
Nu neaparat. Depinde de fiecare organism. Eu de exemplu am avut sangerari doar doua zile in prima saptama cand am luat anticonceptionale.
Primele 3 luni sunt lunile in care in mod normal organismul se obisnuieste cu pastilele, si de aceea pot aparea sangerari.
Daca insa dupa 3 luni nu se opresc sangerarile, este bine sa opresti tratamentul si sa consulti un medic. De cele mai multe ori apar din cauza faptului ca organismul nu le agreaza.
0
04-06-2008, ora 00:00
fany26
Nu este medic/terapeut
fany26
da stiu k e perioada in care organismul se obisnuiets cu ele.eu nu am luat pana acum si mi sa zis sa le incep in prima zi a menstruatiei ca asa trebuie.acum urmeaza sa vad cu reactioneaza organismul meu la ele.pana acum nu am avut cine stie ce reactii adverse dar sunt abia la a 3 a pastila.si am inteles ca nu au eficienta decat dupa a 7 a pastila.
0
06-06-2008, ora 00:00
popescu_mary
Nu este medic/terapeut
popescu_mary
ba da au eficienta, mai ales ca esti in perioada nefertila, cele 7 zile dupa ciclu;), daca nu le iei din prima zi a ciclului isi fac efectul abia dupa 7 zile. dar cel mai bine este sa astepti;)
Succes!
0
07-06-2008, ora 00:00
fany26
Nu este medic/terapeut
fany26
pai leam luat in prima zi a ciclului asa ca am inteles ca au eficienta dupa prima zi daca le iau din prima zi a ciclului. asa ca ar trebui sa nu mi fac griji.
multumesc pentru raspuns
0
03-07-2008, ora 00:00
maria 234
Nu este medic/terapeut
maria 234
am si eu o intrebare. am luat pastilele corect, la aceeasi ora in fiecare seara si dupa a 13a pastila au inceput niste sangerari. prima data am crezut ca sunt insarcinata dar apoi am citit ca sunt normale. insa eu cand sangerez intens cand deloc cand imi vine secretie maro cand imi curge sange inchis la culoare. am luat 17 pastile deci in curand ar trebui sa imi vina si ciclu. e normal sa sangerez atat de mult?
0
29-08-2012, ora 22:00
lallyta
Nu este medic/terapeut
lallyta
Buna! Am si eu o nelamurire...am inceput sa iau AC logest acum o luna mai am o pilula de luat. De o saptamana am sangerari constante nu stiu daca este din cauza anticonceptionalelor sau din cauza ca am intrat in apa rece am patit la fel si luna trecuta dupa ce am intrat in piscina (atunci nu luam anticonceptionale).ce pot face in cazul asta?
0
04-10-2013, ora 19:05
Dns deni
Nu este medic/terapeut
Dns deni
Buna seara! Am si eu o problema. De curand am aflat ca am multipli foliculi pe ambele ovare iar doctora ginocolog mi-a recomandat anticonceptionalala MICROGYNON. Le-am luat din prima zi de menstruatie, in fiecare zi la aceeasi ora dar de cand am inceput tratamentul nu mi se mai termina menstruatia, este a 12-a zi de menstruatie. Nu am hemoragie dar imi curg chiaguri mici.. Mentionez in martie am fost operata de un fibrom uterin.Ce se intampla? Nu imi accepta organismul aceste anticonceptionale sau acestea sunt simtomele normale ptr acesti foliculi?
Adaugă un comentariu / răspuns

10-10-2016, ora 10:00
Publicitate ROmedic
Administrator forum
La-Pediatru.ro
Căutați un pediatru bun?
La-Pediatru.ro este un proiect ROmedic unde găsiți cea mai completă listă de medici pediatri din România. Alegeți din peste 4000 de pediatri - cu date de contact, prezentări și recomandări de la părinți.
Cunoașteți un pediatru bun? Oferiți-i o recomandare aici!
 
 
 
Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.