greseala administrare diane 35

26-05-2010
deeatzutzy
Nu este medic/terapeut
deeatzutzy
Buna ziua!
Ultima saptamana am fost foarte stresata si am avut multe pe cap. din acesta cauza, nu stiu cum am facut, ca am luat drajeurie prost, astfel incat au mai ramas 2 zile pana la pauza de 7 zile. Deci este foarte posibil sa fi luat 2 zile cate 2 pastile...nu imi amintesc foarte clar...ce pot face in acesta situatie si ce efecte pot aparea? Cand pot reincepe urmatorul blister?
mentionez ca folosesc diane 35 de aprox 2 ani.
Va multumesc anticipat si astept un raspuns cat mai curand
0 comentarii
Adaugă un comentariu / răspuns

10-10-2016, ora 10:00
Publicitate ROmedic
Administrator forum
La-Pediatru.ro
La-Pediatru.ro - Centrul de informare pentru părinți
La-Pediatru.ro este un proiect ROmedic ce vine în sprijinul părinților cu informații complete și documentate științific despre toate aspectele îngrijirii copiilor. În plus vă oferă o listă actualizată de peste 4000 de pediatri cu date de contact, prezentări și recomandări de la părinți.
Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
  • Schimbarea metodei contraceptive
  • Dereglari hormonale cauzate de anticonceptionale
  • Greseli in administrarea contraceptivelor
  • Contraceptivele orale - avantaje și riscuri
  • Contraceptivele hormonale pot crește riscul de depresie
  • Contraceptivele hormonale cresc riscul de suicid?
  • Greșeli în utilizarea pilulelor anticoncepționale
  •  
     
     
    Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
    Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.