sangerari vaginale

22-02-2011
elena.dima
Nu este medic/terapeut
elena.dima
am fost la ginecolog si mi-a spus ca am o infectie vaginala.mi-a dat tratament timp d 7 zile antibiotice si o crema.urmatoarea zi dupa terminarea tratamentului am avut secretii roz, apoi urmatoarele 2 zile maronii si apoi am inceput sa sangerez.Am facut o programare la medic dar e abia peste 2 saptamani.pana atunci nu stiu ce sa fac.Ma ingrijoreaza situatia mea destul de tare.as vrea, daca se poate sa-mi spuna cineva despre ce ar putea fi vorba.
0 comentarii
Adaugă un comentariu / răspuns

01-07-2021, ora 11:30
Publicitate ROmedic
Administrator forum
Medic Chat
Întreabă un Ginecolog sau Urolog online
Rapid    Confidențial    Anonim
Cu Medic Chat ai peste 200 doctori din 40 specialități medicale.
Vezi doctori disponibili
Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
  • Spotting - sangerarile intermenstruale
  • Sangerarea in timpul actului sexual
  •  
     
     
    Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
    Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.