Scurgere vaginala ciudata

17-01-2018
marina20
Nu este medic/terapeut
marina20
Buna ziua,

Dupa o vizita la medicul ginecolog am primit un tratament cu Atrican si Tergynan ovule pentru o vaginita. Mai am 3 zile din tratamentul cu ovule, insa am o scurgere vaginala galbena cam abundenta. Inițial am pus-o pe seama ovulelor deoarece apare doar pe timpul zilei... Ma gândeam ca se scurge ovulul. Ma cam sperie insa, deoarece acesta este alb, nu galben. A mai pățit cineva asa ceva ? Este normal ? De la ce poate fi ?
8 comentarii
0
17-01-2018, ora 22:37
clara_p
Nu este medic/terapeut
clara_p
De la vaginita.
0
17-01-2018, ora 22:39
marina20
Nu este medic/terapeut
marina20
Mulțumesc pentru raspuns.
Oare sa nu fie eficient tratamentul ?
0
17-01-2018, ora 23:47
clara_p
Nu este medic/terapeut
clara_p
Posibil. Asteptati sa terminati tratamentul si daca mai aveti scurgere va prezentati din nou la ginecolog. Sotul trebuie sa faca si el tratament. In timpul tratamentului fara relatii sexuale, ca altfel o dati de la unul la altul. Igiena intima zilnica, obligatorie. Lenjeria intima daca se poate, fiarta la 90 de grade. Din bumbac, nu plastic.
0
18-01-2018, ora 08:10
marina20
Nu este medic/terapeut
marina20
Pentru sot nu mi-a dat nimic medicul. As putea sa ii dau Atrican ? Ar fi suficient ? Sau imi recomandați altceva ?
0
18-01-2018, ora 11:39
clara_p
Nu este medic/terapeut
clara_p
Mergeti la farmacie si va vor da de acolo.
0
08-02-2018, ora 19:54
AdnanaT
Nu este medic/terapeut
AdnanaT
Si eu am avut aceleasi simptome, o scurgere galbena in timpul zilei, am zis ca e de la ovule, dar am terminat tratamentul si am inceput o scurgere mult mai rea, aproape continuu, Impreuna cu o iritatie groaznica in zona genitala de care nu stiu cum sa mai scap.
Precizez ca inainte nu aveam nimic din toate astea, ddar doctorul mi-a dat tergynan sa tratez vaginita ( care cred ca am obtinut-o acum cu tratamentul asta).
Ce s-a mai intamplat la tine cand ai terminat tratamentul?
Momentan sunt la menstruatie si nu pot sa ma duc la medic si ma ingrijoreaza situatia
0
27-02-2018, ora 09:21
MadalinaMm
Nu este medic/terapeut
MadalinaMm
Buna ziua! De ceva timp, mai exact 1 an ma confrunt cu o scurgere vaginala (uneori apoasa si albicioasa iar mai nou consistenta si galbuie). Am facut in ultimul timp lunar analiza secretiei si la recomandarea medicului am incercat diferite tratamente. ultimul fiind saptamana trecuta ( dona unica Canesten si 3 pastile - una la 3 zile - de Fluconazol LPH 150 mg) Nici nu am apucat sa il termin ca secretia a si revenit. Am avut si pastile impreuna cu partenetul si de asemenea nicio schimbare. Medicul mi-a spus ca nu este ceva cu transmitere sexuala sau ceva foarte grav insa chiar imi doresc sa scap de ea mai ales ca in ultimul timp e din ce in ce mai persistenta. In trecut am mai luat si GYNOPHILUS Lomexin CERVUGID si Mastrelle Flora Plus.

V-as fi recunoscatoare daca m-ati ajuta cu un sfat! Multumesc anticipat!
0
20-06-2018, ora 22:47
User_194549
Nu este medic/terapeut
User_194549
Buna. Incepand cu ziua 14-15 dupa inceperea ciclului menstrual, am si eu o scurgere care nu miroase urat, este gelatinoasa si culoare albicioasa/transparenta uneori. Asta o am de ceva timp...La analizele de secretii ies ok, insa tot ma gandesc de ce e scurgerea aia. Am mai auzit explicatia cum ca asa sunt eu, asa secreta organismul. Oare asa o fi?
Adaugă un comentariu / răspuns

01-07-2021, ora 11:30
Publicitate ROmedic
Administrator forum
Medic Chat
Întreabă un Ginecolog sau Urolog online
Rapid    Confidențial    Anonim
Cu Medic Chat ai peste 200 doctori din 40 specialități medicale.
Vezi doctori disponibili
Din Biblioteca medicală vă mai recomandăm:
Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
  • Secreție vaginală infectată - gravitate în funcție de agentul patogen
  •  
     
     
    Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
    Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.