Scurgeri de sange

15-12-2009
pandutza
Nu este medic/terapeut
pandutza
Buna ziua am mai multe intrebari daca mi se poate raspunde. Am scurgeri de sange dupa terminarea menstruatiei in cantitati mici dar sunt si asta ma pune pe ganduri. Am inceput sa iau pastile JEANINE la 1 decembrie dupa o pauza de 6-7 lluni in care nu am luat anticonceptionale, inainte de a fece aceasta pauza am luat tot JEANINE si m-am inteles foarte bine cu ele, acum ca am inceput sa le iua din nou am aceste scurgeri daca se pot numi asa. Sunt normale aceste scurgeri? Sa imi fac griji? sau pur si simplu sa intrerup administrarea acestor pastile. Mai mentionez ca pe 6 noiembrie am facut cauterizare de rana de col uterin cu laserul, scurgerile pot avea legatura cu aceasta operatie?
3 comentarii
0
15-12-2009, ora 17:39
Dr. Balcan Anisoara
Medicina de familie, Erbiceni, Iasi
Dr. Balcan Anisoara
Dar dupa cauterizare stii ca doua luni nu ai voie de relatii sexuale ? Tu probabil ca nu ai respectat pauza de nici macar o luna de ai fost nevoita sa reincepi contraceptia. E posibil sa fie si de la rana de pe col, trebuia la o luna sa mergi la control pentru a vedea care e situatia ei, dar e posibil, mai ale daca rana e inchisa total, sa fie si de la reluarea contraceptiei.Pana in sarbatori eu iti recomand sa te intorci la ginecolog pentru un control.Nu intrerupe pilulele daca esti decisa sa-ti reiei deja viata sexuala, poate ca totul e bine si aceste sangerari, daca sunt din cauza lor, sunt trecatoare.
0
17-12-2009, ora 17:44
pandutza
Nu este medic/terapeut
pandutza
Doamna doctor poate ca trebuia sa mentionez ca am fost si la control dupa ce am avut un tratament pt cauterizare, timp in care nu am avut contact sexual.Am citit prospectul pastilelor Jeanine mai bine si spune ca este normal sa am scurgeri de sange pana se obisnuieaste organismul cu pastilele.Cum spuneam am fost la consult la 22-23 de zile dupa operatie si doctorul a spus ca este ok ca a cazut cojita de pe rana si ca pot avea contact sexual.Ma surprins ca ati spus ca nu aveam voie contact timp de 2 luni dar medicul ginecolog mi-a dat ok-ul.Sangerarile au continuat si astazi au fost putin mai abundente ca si cand mi-ar venit ciclul ceea ce nu este normal pt ca inca nu am terminat pastilele si in mod normal ar trebui sa imi vina pe 24-25 decembrie(mentionand ca mi-a venit pe 1 dec zi in care am inceput sa iau si pastilutele). Nu mai stiu ce sa cred.ce sfaturi imi mai puteti da?
0
18-12-2009, ora 17:38
Dr. Balcan Anisoara
Medicina de familie, Erbiceni, Iasi
Dr. Balcan Anisoara
Eventual mai poti face un control paralel, la alt cabinet de ginecologie, daca mai ai sangerari intre menstre, pentru a fi sigura ca totul este bine.Acum stai linistita sa trecem in noul an si in ianuarie vezi daca mai ai aceste dereglari.
Adaugă un comentariu / răspuns

23-11-2021, ora 13:00
Publicitate ROmedic
Administrator forum
Medic Chat
Întreabă un Ginecolog sau Urolog online
Rapid    Confidențial    Anonim
Cu Medic Chat ai peste 200 doctori din 40 specialități medicale.
Vezi doctori disponibili
Din Biblioteca medicală vă mai recomandăm:
Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
 
 
 
Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.