secretie albicioasa dupa POSTINOR

15-02-2009
badgirl
Nu este medic/terapeut
badgirl
acum o saptamana am avut ghinionul sa mi se rupa prezervativul si prietenul meu a ejaculat in mine.la 15 min dupa acest incident am luat postinor, si ce-a de-a 2-a pastila la exact 12 ore dupa prima...dar de a doua zi am inceput sa am scurgeri albicioase si nu-mi explic, pt ca scrie k postinorul impiedica ovulatia, ar fi trebuit sa am sangerari nu scurgeri albicioase.evenimentul s-a petrecut luni si sambata trebuia sa-mi vina ciclul, dar nu mi-a venit, e doar 1 zi intarziere dar mi-e frica sa nu mi deregleze ciclul sau sa fi ramas cumva insarcinata...va rog sa-mi raspundeti...multumesc
10 comentarii
0
15-02-2009, ora 12:51
talida89
Nu este medic/terapeut
talida89
nu ai cum sa ramai insarcinata daca ai luat postinor. ti-a provocat o dereglare, mai exact o intarziere a menstruatiei, scrie si pe prospect k menstruatia poate sa-ti intarzie cu 5 zile.
si eu una, nu am auzit sa ai scurgeri albicioase de la postinor, si nici pe prospect nu scrie k e posibil sa aiba "efectele" astea. cred k mai degraba ai luat o infectie de la partener, un microb, o ciuperca. mai bine mergi la ginecolog, si daca ai o infectie iti va da tratament si pentru tine si pt partener.
0
15-02-2009, ora 12:52
Dr. Bociu Crina
Obstetrica-ginecologie, Londra
Dr. Bociu Crina
ciclul se dereglează, gravidă nu ai cum să fii, dar e posibil să ai o infecţie - aportul hormonal mare dat de postinor poate produce o dereglare a florei bacteriene vaginale şi să te alegi eventual cu o candidoză
0
15-02-2009, ora 19:23
badgirl
Nu este medic/terapeut
badgirl
va multumesc pt raspunsuri, cred ca cel mai bine ar fi sa merg la ginecolog sa vad despre ce este vorba
0
15-02-2009, ora 21:54
ade_dulcika
Nu este medic/terapeut
ade_dulcika
asa sa si faci, sa mergi la gine' k el stie cel mai bine ce e de facut. :) multa sanatate si ai grija de tine
0
18-02-2009, ora 18:24
jackye
Nu este medic/terapeut
jackye
buna am si eu niste scurgeri care mi se tot spun ca sunt normale dar acum in ultimul timp sunt foarte abundente sunt cand ca albusul crdu de ou cand ca o pasta albicioasa fara miros si mai noi am si mancarimi sau senzatii de usturime dar nu tot timpul imi poate spune cineva chiar e normal asa ceva sau trebuie sa imi schim ginecologul am facut si examen de secretie si cica e bine dar eu nu ma simt k aproape tot timpul simt ca sunt murdara ssi uda va rog dati=mi un sfat
0
18-02-2009, ora 19:14
ade_dulcika
Nu este medic/terapeut
ade_dulcika
Pentru jackyye: dupa simptomele pe care le ai, eu zic k e infectie. ar trebui sa mergi la alt medic si sa repeti examenul sa vezi ce zice. Ai grija de tine :)
0
18-02-2009, ora 21:42
jackye
Nu este medic/terapeut
jackye
mersi asta o sa fac si o sa va dau raspuns ce este va pup
0
18-02-2009, ora 22:24
ade_dulcika
Nu este medic/terapeut
ade_dulcika
ok. din ce oras esti ?
0
21-02-2009, ora 14:31
jackye
Nu este medic/terapeut
jackye
sibiu
0
21-02-2009, ora 14:58
ade_dulcika
Nu este medic/terapeut
ade_dulcika
ai mai fost la alti medici sa vezi ce zic ? dar eu iti garantez k ala nu e chist..ci e folicul...din care se dezvolta ovulul. ai grija de tine
Adaugă un comentariu / răspuns

Din Biblioteca medicală vă mai recomandăm:
Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
  • Ce este secreția vaginală?
  • Secrețiile vaginale
  • Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
    Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.