Secretie mamara

10-03-2015
ana202009
Nu este medic/terapeut
ana202009
Buna ziua,
Am o scurgere albicioasa si lipicioasa din ambii sani si medicul mi-a luat aceasca secretie pe lame pt analize. Rezultatul este : ' Frotiu cu frecvente celule cu citoplasma spumoasa si epitelii de descumare'. Va rog spuneti-mi ce inseamna asta. Multumesc anticipat
6 comentarii
0
11-03-2015, ora 21:40
clara_p
Nu este medic/terapeut
clara_p
Luati vreun medicament sau ati luat vreme indelungata ?
0
12-03-2015, ora 02:32
ana202009
Nu este medic/terapeut
ana202009
Nexium de 20 iau pt tratarea probl cu stomacul.
0
12-03-2015, ora 14:52
clara_p
Nu este medic/terapeut
clara_p
Problema dv. se numeste Galactoree.
Mai mult ca sigur este efect secundar de la Nexium.
Uitati-va cu atentie in prospect.
Pe prospectele de pe It nu apare mentionata in forma aceasta, dar apare ca reactie adversa "cresterea sanilor la barbati". E clar ca produce si niste dereglari hormonale.

O sa fiu scurta.
Eu m-am confruntat cu aceasta problema cu multi ani in urma de la un anumit medicament (nu mai imi aduc aminte numele lui), am fost trimisa sa fac analizele uzuale hormonale + dozarea Prolactinei. Am dat bani. Le-am facut. Intr-adevar prolactina era foarte mare. Medicul endocrinolog a vazut analizele si a zis ca nu are ce sa imi dea si ca nu are ce sa imi faca. Sa schimb medicamentul pe care il iau. De ce m-o fi pus sa ma chinuiesc cu atatea analize cand stia clar rezultatul, nu cunosc...

Cert e ca galactoreea dispare in momentul incetarii sau schimbarii medicatiei. Este doar pasagera.
0
12-03-2015, ora 16:13
ana202009
Nu este medic/terapeut
ana202009
Problema mea este ca am facut toate analizele necesare si pt tiroida si cele hormonale( estradiol, prolactina, Lh, Fsh) si totul este in limite normale. Endocrinologul spune ca nu are ce sa mi faca daca prolactina nu este crescuta si sa nu mai bag in seama problema. Raspunsul asta nu ma multumeste deloc avand in vedere ca am si dureri de cap groaznice si am si fata si mana pe partea dreapta umflate. Ma gandesc ca poate este o legatura intre aceste simptome. Nu pot sa accept un raspuns de genul nu mai baga de seama atat timp cat am secretia asta. Daca imi curgea sange din ochi si nu se gasea cauza imi spunea tot nu mai baga de seama? Nu mi se pare normal.
0
12-03-2015, ora 17:09
clara_p
Nu este medic/terapeut
clara_p
@ ana202009

Stiu ce inseamna si va inteleg pentru ca am fost in situatia dv.
Este extrem de neplacut vara sa iesi pe strada si sa ti se pateze tricoul sau bluzita.
Cititi cu atentie prospectul de la Nexium. Capitolul Efecte secundare. Veti vedea ca simptomele dv. se regasesc acolo.
Daca nu duceti pe picioare acest tratament, cu efectele lui secundare, trebuie schimbat.
Depinde de dv. daca rezistati sau nu. Endocrinoloaga nu avea ce sa va faca, cum nu mi-a facut nimic nici mie, si m-a lasat cu ochii in soare.
0
13-03-2015, ora 07:04
ana202009
Nu este medic/terapeut
ana202009
Multumesc mult pt raspuns.
Adaugă un comentariu / răspuns

23-11-2021, ora 13:00
Publicitate ROmedic
Administrator forum
Medic Chat
Întreabă un Ginecolog sau Urolog online
Rapid    Confidențial    Anonim
Cu Medic Chat ai peste 200 doctori din 40 specialități medicale.
Vezi doctori disponibili
Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
  • Galactoreea - scurgerile mamare
  •  
     
     
    Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
    Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.