tratament xanax si arketis

02-03-2016
zuzo
Nu este medic/terapeut
zuzo
urmez un tratament cu Xanax si arketis de aproximativ 6 luni ( in present iau arketis 1 comprimat dimineata si Xanax un sfert tot dimineata ;la nevoie mai iau un sfert).Tratamentul a fost prescris de medic psihiatru in urma unor atacuri de panica, urmare a unor probleme pe care le-am avut si inca le am, dar in present nu le mai vad asa 'in negru' cum le vedeam altadata.
Acum, dupa aproape sase luni, am incercat sa renunt la tratrament termen de 5 zile, timp in care m-am simtit nu prea bine:tremurat, senzatia ca traiesc 'in vis', stare usoara de agitatie, senzatia ca 'ma curentez' la anumite miscari,...Azi, de dimineata, am inceput sa iau din nou tratramentul.

As vrea sa trenunt la tratrament...Ce ar trebui sa fac?
7 comentarii
0
02-03-2016, ora 13:18
stevens
Nu este medic/terapeut
stevens
Ce ar trebui sa faci este sa scoti intai xanax-ul si sa-l inlocuiesti cu un alt tip de sedativ sintetic sau cu un preparat naturist (comprimate, tincturi, ceaiuri) ! Apoi reduci si antidepresivul la jumatate si eventual incerci sa renunti total si la ad daca starea este ok !
0
02-03-2016, ora 17:07
Psiholog Valentina Dragomir
Psihologie, Bucuresti
Psiholog Valentina Dragomir
Bună Zuzo,

întreruperea tratamentului medicamentos prescris de medicul psihiatru se face NUMAI la recomandarea şi sub îndrumarea lui, şi pe o perioadă mult mai lungă de 5 zile.

Te-ai simţit aşa în perioada când ai renunţat la medicaţie deoarece corpul tău nu a fost pregătit să renunţe total şi atât de rapid la medicamente.

Ar fi bine să mergi să vorbeşti cu medicul tău psihiatru pentru a primi recomandările potrivite.

Psih. Valentina Dragomir
0
02-03-2016, ora 18:42
clara_p
Nu este medic/terapeut
clara_p
Nu se intrerupe niciodata tratamentul brusc. Dai in sevraj. Medicul iti face o schema de reducere cand te simti perfect. Daca te simti perfect si cu ele reduse, continui sa reduci pina la eliminarea completa, dupa schema data de medic. Da nu te simti bine cu ele reduse, revii la doza initiala.
Sotul meu ia o pastila de ad pe zi de 20 de ani si functioneaza bine cu ea. Nu a avut probleme.
0
02-03-2016, ora 19:19
Dr. Rares Ignat
Psihologie, Bucuresti
Dr. Rares Ignat
asa este Zuzo, nu intrerupe tratamentul fara sa te consulti cu medicul tau. Ai putea sa-l intrebi si daca nu ai nevoie de psihoterapie, alaturi de medicatia recomandata. Nu rareori se omite aceasta recomandare atat de necesara in majoritatea cazurilor, pentru a intrerupe cercul vicios al gandurilor disfunctionale ce intretin atacul de panica.

Dr Rares Ignat
psihoterapie pentru depasirea obstacolelor din viata
0
22-08-2016, ora 08:21
emi79
Nu este medic/terapeut
emi79
Am luat o perioadă scurtă de timp arketis 1cp dimineata, duloxetina 1cp seara și xanax 0, 5 1/2 seara. Am renunțat la ele fără probleme. Acum starea de teamă și neliniște a reapărut, nu pot ajunge la dr. Oare pot relua tratamentul, având în vedere că mi-a fost bine cu el?
1
22-08-2016, ora 13:35
clara_p
Nu este medic/terapeut
clara_p
E bine sa va vada medicul inainte. Sa nu intrerupeti brusc.
1
23-08-2016, ora 10:51
emi79
Nu este medic/terapeut
emi79
De azi am reluat tratamentul. Greșeala a fost a mea ca am întrerupt. Sper sa îmi revin.
Adaugă un comentariu / răspuns

15-04-2016, ora 10:25
Publicitate ROmedic
Administrator forum
Psihologi, psihiatri, psihoterapeuti
Recomanda un Psihoterapeut sau cauta unul!
La-Psiholog.ro este un proiect ROmedic care va prezinta peste 2500 de terapeuti din Romania. Avantajul acestui site este ca pune mare pret pe recomandarile pacientilor. Gasiti prezentari detaliate ale serviciilor psihologice, cititi recomandari, va puteti programa online. In plus, exista o sectiune cu o multime de articole interesante si teste psihologice.
Din Biblioteca medicală vă mai recomandăm:
Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
  • Genele pot indica persoanele care răspund la tratamentul cu litiu
  • Efectele pe termen lung ale antidepresivelor
  • Antibioticele ar putea influența eficiența terapiilor anticancer
  • Xanax - medicamentul care pune viața tinerilor în pericol
  • Auto-medicația cu medicamente psihotrope - efectele negative ale consumului necontrolat
  •  
     
     
    Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
    Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.