tromboflebita profunda

30-04-2008
crinaL
Nu este medic/terapeut
crinaL
Buna.
Sunt din Bistrita. Mama mea a fost operata de fibrom uterin in urma cu 3 saptamani. La 10 zile dupa operatie( mai exact in ziua cand trebuia externata) a facut tromboflebita profunda picior stang. A facut tratament cu anticoagulante injectabil si antibiotic 6 zile dupa care a inceput cu sintrom o jumatate de tableta pe zi.
Mentionez ca tot acest timp a stat imobilizata. In urma cu cateva zile i s-a spus ca poate sa se mobilizeze, insa dupa cativa pasi facuti piciorul a inceput iar sa se umfle. I s-a recomandat din nou repauz la pat si i s-a schimbat totodata si tratamentul, nu mai ia sintrom ci i se fac iar anticoagulante injectabile.
E foarte grav ca s-a umflat din nou piciorul la cea mai mica miscare?
Cam cat o sa dureze spitalizarea? Medicul spune ca trombul respectiv poate sa se dizolve in cateva luni. Asta inseamna ca o sa stea cateva luni internata?
13 comentarii
0
02-05-2008, ora 00:00
Dr. Buzatu Ileana Mihaela
Cardiologie, Bucuresti
Dr. Buzatu Ileana Mihaela
Tromboflebita este o boala care apare frecvent la pacientii operati in sfera pelvina, mai ales daca postoperator sunt imobilizati sau sufera de obezitate.Pentru a localiza prezenta trombului si caracterele sale morfologice, precum si eventualele complicatii ale tromboflebitei(sindrom postrombotic)este necesar un doppler vascular venos.Faptul ca se administreaza din nou anticoagulante injectabile este firesc daca piciorul a devenit edematiat odata cu mobilizarea.Daca este vorba de o tromboflebita inalta atunci imobilizarea la pat este de aprox 10 zile, timp in care in spital sub directa supraveghere va primi anticoagulant injectabil suprapus ulterior cu anticoagulant oral(sintrom).La indicatia medicului, va ramane numai pe sintrom pe o perioada care va varia intre 3-6luni, cu monitorizarea stricta, lunar a timpului de sangerare.Este recomandat ca la externare sa poarte ciorap elastic pe membrul afectat care va fi scos numai seara la culcare.Doppler vascular venos va fi repetat la 3 luni de la episodul de tromboflebita, apoi la 6 luni, ulterior anual pentru a putea vedea evolutia trombului si gradul lui de resorbtie.
0
02-05-2008, ora 00:00
crinaL
Nu este medic/terapeut
crinaL
mama a facut si un Dopller la 5 zile de la instalarea tromboflebitei. in urma ecografului i s-a spus ca trombul este fixat pe vena femurala si nu este intins pe suprafata mare. Urmeaza sa mearga la al doilea ecograf saptamana viitoare. In urma mobilizarii piciorul s-a umflat ajungand sa aiba circumferinta cu 6 cm mai mult ca si celalalt. Dupa 5 zile de tratament injectabil anticoagulant diferenta a ramas de 3 cm.
0
02-05-2008, ora 00:00
Dr. Buzatu Ileana Mihaela
Cardiologie, Bucuresti
Dr. Buzatu Ileana Mihaela
inseamna ca evolutia sub tratament anticoagulant a fost favorabila.Tromboza a fost cu loxcalizare inalta.Se mentin indicatiile de tratament anticoagulant oral cu sintrom, si controlul coagularii lunar pe o perioada de 6 luni.De asemenea va trebui sa poarte ciorapul compresiv, si sa efectueze examenul doppler asa cum a indicat medicul specialist.Exista probabilitatea ca in urma tromboflebitei sa ramana cu un sindrom postrombotic(diferenta de diametru intre cele 2 membre)in absenta unui diagnostic acut(tromboflebita), fapt care nu trebuie sa va ingrijoreze, si va fi elucidat la controlul pe care il va face curand.In acest caz indicatia de tratament anticoagulant oral va fi permanenta.
0
02-05-2008, ora 00:00
crinaL
Nu este medic/terapeut
crinaL
multumesc mult pentru informatii!
Sa dea Dumnezeu sa se faca bine.si sa vina odata acasa.
0
04-05-2008, ora 00:00
crinaL
Nu este medic/terapeut
crinaL
buna!
dupa 5 zile de tratament cu clexane de doua ori pe zi cate doua, mama a facut o hemoragie. e ceva normal? i s-a administrat calciu pentru oprirea hemoragiei si a mai primit doua injectii (nu stiu ce anume). se poate de la calciu si cele doua injectii' de coagulare sa faca alte cheaguri? in urma hemoragiei i s-a redus doza de coagulant.
0
04-05-2008, ora 00:00
crinaL
Nu este medic/terapeut
crinaL
buna!
dupa 5 zile de tratament cu clexane de doua ori pe zi cate doua, mama a facut o hemoragie. e ceva normal? i s-a administrat calciu pentru oprirea hemoragiei si a mai primit doua injectii (nu stiu ce anume). se poate de la calciu si cele doua injectii' de coagulare sa faca alte cheaguri? in urma hemoragiei i s-a redus doza de coagulant.
0
08-05-2008, ora 00:00
crinaL
Nu este medic/terapeut
crinaL
Buna!
Mama mea bonava de tromboflebita profunda zona femurala a facut un eco-Doppler acu doua sapatamani pe care l-a repetat azi si nu se vede nici o ameliorare. E normal ca dupa 2 saptamani de tratament cu anticoagulant sa nu apara modificari in evolutia trombului? Are deja 3 saptamani de cand este imobilizata la pat. Mama este internata intr-un spital de obstretica ginecologie unde a fost operata de fibrom, tromboflebita declansandu-se dupa operatie. E nevoie s-o internam intr-un spital de specialiate? Va rog frumos sa ma ajutati cu niste raspunsuri!
0
08-05-2008, ora 00:00
Dr. Buzatu Ileana Mihaela
Cardiologie, Bucuresti
Dr. Buzatu Ileana Mihaela
Trombul poate sa ramana de aceeasi dimensiune la examenul doppler.
am nevoie de date clinice, aspectul membrului inferior, edem, diferenta intre membre, impastare musculara, eritem.A primit clexane sau heparina?.Evolutia trombozei este lenta tratamentul cu anticoagulant este corect, si se face la fel in orice spital
Daca simptomele persista va astept la o consultatie.
0
08-05-2008, ora 00:00
crinaL
Nu este medic/terapeut
crinaL
a primit clexane de doua ori pe zi cate doua..pana acu cateva zile cand a facut o hemoragie si s-a redus doza la jumatate. se pare ca dupa ecograful de azi o sa i se administreze iarasi claxene in doza initiala (adica 4 pe zi). nu exista riscul unei alte hemoragii? (hemoragia s-a prezentat sub forma unei menstruatii mai abundente)
Daca primeste anticoagulant, si i se administreaza si antihemoragic, isi face efectul anticoagulantul?
Imi puteti oferi mai multe informatii pentru o posibila consultatie?
0
08-05-2008, ora 00:00
Dr. Buzatu Ileana Mihaela
Cardiologie, Bucuresti
Dr. Buzatu Ileana Mihaela
Doamna este sub monitorizarea medicilor din spital, care o au sub observatie clinica in fiecare zi.Ei sunt in masura in momentrul de fata sa ia decizii medicale in functie de starea clinica a bolnavei.Din pacate, datorita complexitatii cazului nu va pot ofei alte informatii decat in urma consultului.
0
19-06-2008, ora 00:00
crinaL
Nu este medic/terapeut
crinaL
Buna!
Va rog o interpretare pentru o coagulograma!
Timp Quick -21.3, val normale -12-18
Indice de protrombina - 58.6%, val normale - 70-100%
INR - 1.57, val normale - 0.8-1.2
APTT - 33.6, val normale - 28-33
mentionez ca mama sufera de tromboflebita profunda si face tratament cu Sintrom - o jumatate de tableta la doua zile.
0
24-08-2008, ora 00:00
marinela suciu
Nu este medic/terapeut
marinela suciu
buna ziua!ma numesc marinela, sunt din suceava.in urma unui doppler venos facut la policlinica bethesda suceava am fost dignosticata cu insuficienta venoasa c3 si mi sa prescris medicamentul detralex si hepatrombin gel.am urmat tratamentul 2luni jumatate actualmente il urmez dar nu observ nici o ameliorare a membrelor inferioare adica mai exact picioarele imi sunt foarte umflate cu pete rosii vinetii.mentionez ca am 38 ani.va rog frumos sami dati un raspuns ce ar trebui sa fac.va multumesc
0
26-01-2009, ora 21:59
raluca29
Nu este medic/terapeut
raluca29
Buna ziua! Am mare nevoie de sfatul dvs. Prietena mea sufera de tromboflebita profunda de la vena iliaca pana la vena femurala. Mentionez ca i-a fost scos apenticele si in urma operatiei a inceput sa i se umfle piciorul drept din ce in ce mai tare. Cel mai probabil, nici nu trebuia scos apenticele. Din cauza operatiei, tratamentul pt tromboflebita descoperita ulterior este in doze mici. Acum este a 8 a zi de tratament si are aceleasi simptome la piciorul stang cum avea la piciorul drept in faza de debut a bolii. Are tot timpul febra ( 37 cu 5).In aceste zile a stat imobilizata la pat. Este posibil ca, aflata sub tratament, si piciorul stang sa fie afectat de boala? Care sunt urmarile cele mai grave in acest caz? Este prea tanara pentru asemenea probleme. Are doar 22 ani...De la ce a aparut aceasta boala? Va rog sa ma ajutati cu un sfat. Va multumesc!
Adaugă un comentariu / răspuns

13-09-2017, ora 09:15
Publicitate ROmedic
Administrator forum
Varicoline
Senzație de greutate și durere în picioare? Din anul 1997 suntem în România și tratăm varice fără operație și fără internare. La Varicoline, beneficiați de servicii medicale la cele mai înalte standarde, efectuate de profesioniști cu o rată de succes între 93-97%! Detalii aici
Din Biblioteca medicală vă mai recomandăm:
 
 
 
Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.