Usturime de la prezervativ!

25-10-2017
Iulianzzz
Nu este medic/terapeut
Iulianzzz
Buna ziua! Am si eu o problema. Acum cateva zile am folosit un prezervativ durex extra safe. In timpul actului am simtit o usturime pe pielea ce acopera capul penisului, iar a doua zi am observat o iritatie in zona unde am simtit usturimea. Ce ar putea fi ? Nu am facut niciodata sex neprotejat.
0 comentarii
Adaugă un comentariu / răspuns

23-11-2021, ora 13:00
Publicitate ROmedic
Administrator forum
Medic Chat
Întreabă un Ginecolog sau Urolog online
Rapid    Confidențial    Anonim
Cu Medic Chat ai peste 200 doctori din 40 specialități medicale.
Vezi doctori disponibili
Din Biblioteca medicală vă mai recomandăm:
 
 
 
Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.