Usturime in zona intima

10-09-2016
Lauu
Nu este medic/terapeut
Lauu
Bună seara! Am si eu o intrebare..Am terminat menstruația de 3 zile, am avut ceva mâncărimi după, bănuiesc ca pot fi și din cauza absorbantului..dar astăzi a apărut o usturime în vagin și la urinare.vreau sa menționez ca, la distanta de o zi după ce am terminat menstruația am întreținut relații sexuale cu prietenul meu..Nu am folosit prezervativ si a ejaculat inauntru..După 2 zile (astazi)a aparut acea usturime in vagin..E foarte puternica, abea pot sta jos. E prima data care pățesc așa ceva. Anul trecut am făcut un consult de rutina și mi-a găsit infecția numita vaginita. Am primit tratament, l-am respectat a fost totul ok. Dar simtomele au început sa apară de câteva luni, din nou.momentan sunt în străinătate și nu pot repeta tratamentul va rog sa mă ajutați cu un sfat sau cu niște informații. Mulțumesc frumos!
1 comentarii
0
13-09-2016, ora 09:16
Dr. Clinica Marie Stopes Romania
Obstetrica-ginecologie, Bucuresti
Dr. Clinica Marie Stopes Romania
Buna ziua,

recomandat este sa efectuati un sumar de urina cu o urocultura, din simptomele descrise exista posibilitatea sa aveti o infectie urinara si fara aceste analize nu vi se poate da un tratament la care infectia sa raspunda si sa fie tratata

Echipa Medicala Marie Stopes
Adaugă un comentariu / răspuns

 
 
 
Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.