Usturimi, mancarimi exfoliere piele pe capul penisului

28-04-2008
florin80
Nu este medic/terapeut
florin80
Acum o luna am avut o iritatie pe capul penisului, am folosit un unguent si a inceput apoi sa mi se intareasca piele pe capul penisului si pe pielea ce il acopera, am fost la un medic si a zis ca este o reactie alergica la acel unguent, am folosit apoi un unguent pe baza de gentamicina, mi-a trecut, dar dupa 3 saptamani a reaparut din nou, de data aceasta, am mancarimi si usturimi pe capul penisului mai mult pe partea stanga, mi-a aparut pe acea parte si o pata rosie, se exfoliaza pielea de capul lui, dar si de pe pielea ce il acopera, am dureri de testicole, mai puternice la cel stang, si usturimi usoare la urinare, dar nu intotdeauna, mai frecvent dimineata. Ma doare abdomenul in dreapta in zona apenticitei, dar si in stanga simetric, ma doare pieptul in dreapta si in stanga sternului simetric, iar pe obrazul stang mi-a aparut parca mai multe cosuri, uneori dimineata parca am febra. Am fost la doctor si mi-a zis ca este o dermatita datorita stresului. Va rog sa ma ajutati cu un raspuns, eu sunt plecat in Italia acum si aici este foarte greu sa comunic cu medicii avand in vedere cum sunt vazuti romanii aici. Va multumesc anticipat.
3 comentarii
0
30-04-2008, ora 00:00
florin80
Nu este medic/terapeut
florin80
As vrea sa mentionez ca nu am mai avut nici un contact sexual din decembrie. Nu stiu daca are legatura, dar cred ca este bine sa adaug ca aceasta iritatie mi-a aparut la 3 zile dupa tratament cu augmentin, iar a doua oara dupa 2 zile de tratament cu amoxixilina, am luat aceste doua antibiotice pentru a urma un tratament la dentist. Va multumesc.
0
05-10-2010, ora 00:47
abcabc
Nu este medic/terapeut
abcabc
am si eu o problema asemanatoare... acum o luna imediat dupa un contact sexual mi sa umflat pielea de capul penisului a doua zi se desumflase dar in schimb pielea era uscata si a inceput sa se cojasca am avut si o scurgere, ca o infectie, urat mirositoare... dupa cateva zile aceste simptome au disparut dar reapar dupa fiecare contact sexual...ce sa fac?
0
05-09-2011, ora 21:20
GGV
Nu este medic/terapeut
GGV
De aproximativ o luna am o usturime foarte jenanta in zona fraului preputului care si-a schimbat culoarea (este foarte alb) si deasemenea foarte rigid, iar cand decalotez penisul, zona din jurului preputului este iritata si foarte lucioasa. Deasemena, am usturimi si in momentul urinarii si o foarte mare jena in timpul actului sexual. Mi-am facut analizele de 2 saptamani la sange si urina, nu mi-a iesit nimic deosebit, m-a vazut deasemenea si un dermatolog. Mi s-a recomandat sa consum ceva mai multe lichide si sa folosesc bepanthen seara dupa ce ma spal in zona respectiva. Situatia nu mi s-a imbunatatit absolut deloc, am aceleasi usturimi la urinare si in zonele respective. Va rog sa ma ajutati si cu alte sfaturi sau tratamente! multumesc anticipat!
Adaugă un comentariu / răspuns

 
 
 
Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.