Va rog sa va spuneti părerea!

26-01-2018
JustASoul
Nu este medic/terapeut
JustASoul
Buna. M-am dus la prima mea "ședința de psihoterapie" deoarece bănuiam ca sufăr de depresie. Ajung acolo ca sa aflu pe la mijlocul ședinței ca nu este una de terapie, ci un consult psihiatric. Recepționera care mi-a făcut programarea a făcut o greșeală. Mai mult, dna dr îmi prescrie niște medicamente in primele 20 de minute. Nu a avut timp sa ma cunoască sau sa îmi facă analize iar ea îmi prescrie Zyprexa. Căutând eu pe net, aflu ca acestea sunt medicamente ( cu efecte secundare grave) pt cei ce suferă de schizofrenie. Vouă vi se pare corect cum a procedat psihiatrul având in vedere ca erau primele 20 de minute din prima ședința? De asemenea, am mai citit ca nu ar trebui recomandate înainte de a se face niște analize. Va rog sa îmi spuneti ce credeți. Mulțumesc!
5 comentarii
1
26-01-2018, ora 22:13
mesadria
Nu este medic/terapeut
mesadria
Jalnicul sistem medical romanesc!
1
27-01-2018, ora 00:12
Psiholog Pescaru Valentin
Psihologie, Bucuresti
Psiholog Pescaru Valentin
Incercati sa mergeti la un psihoterapeut cu experienta si sa va asigurati ca "datele" problemei sunt cele corecte. Situatia descrisa este una "nefericita" ca sa fiu elegant. Asta nu inseamna insa ca trebuie sa va impiedice in demersul dumneavoastra.
2
27-01-2018, ora 07:34
CatincaR
Nu este medic/terapeut
CatincaR