Vitamina A uleioasa in nas...

31-07-2011
Danut3
Nu este medic/terapeut
Danut3
Vitamina A uleioasa pusa in nas 3-4 pic/3-4 ori pe zi, poate provoca iritatii nazale sau altceva alergic in nas?
5 comentarii
0
01-08-2011, ora 07:06
Dr. Flueraru Valeriu
ORL - Otorinolaringologie, Pascani
Dr. Flueraru Valeriu
numai daca este administrat mai mult timp( 10 zile e suficient)
0
01-08-2011, ora 08:55
Danut3
Nu este medic/terapeut
Danut3
Da, am folosit mult timp...acum ce trebuie sa fac pt ca ma cam ustura narile ?
0
01-08-2011, ora 09:13
Dr. Flueraru Valeriu
ORL - Otorinolaringologie, Pascani
Dr. Flueraru Valeriu
1. sa nu mai folosesti
2 inhalatii la rece cu uli volatil de busuioc
3. spalaturi nazale cu putin ceai caldut de musetel
0
19-05-2012, ora 11:57
guf
Nu este medic/terapeut
guf
buna ziua. folosesc si eu vitamina a uleioasa (la recomanadarea unui ORL-ist), nazal, 5 pic/3 ori pe zi, ptr.faringita, iar simptomul de uscaciune a nasului si a cerului gurii s-a accentuat, in mod evident dupa ce pun picaturile.probabil ca pun prea mult?! multumesc
0
19-05-2012, ora 20:03
Dr. Flueraru Valeriu
ORL - Otorinolaringologie, Pascani
Dr. Flueraru Valeriu
probabil ca cauza uscaciunii mucoasei nu e numai locala ce tine de metabolismul organismului
investigheaza tractul digestiv
Adaugă un comentariu / răspuns

Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
  • Vitamina A stimulează arderea grăsimilor în condiții de frig
  •  
     
     
    Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
    Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.