Antrenamentele fizice anterioare pot accelera creșterea musculară, chiar și după o pauză prelungită

©

Autor:

Antrenamentele fizice anterioare pot accelera creșterea musculară, chiar și după o pauză prelungită
Mușchii scheletici par să-și amintească antrenamentele anterioare, ceea ce ajută la creșterea musculară și la refacerea adaptabilității mușchilor, atunci când sunt din nou antrenați, chiar și după o perioadă lungă de repaus, arată un studiu clinic efectuat pe șoareci.
Potrivit unui raport al Asociației Psihologice Americane, 42% dintre adulții americani au raportat o creștere neprevăzută în greutate de la începutul pandemiei cu COVID-19. Pentru cei care încă se luptă să revină la programele normale de exercițiile fizice, există știri încurajatoare: noi cercetări de la Universitatea din Arkansas indică faptul că antrenamentul anterior al mușchilor poate accelera creșterea și răspunsul muscular chiar și după o perioadă prelungită de pauză.

Kevin Murach, profesor asistent în cadrul Departamentului de Sănătate, Performanță Umană și Recreere, a efectuat recent cercetări care susțin acest lucru. Concluziile studiilor sale arată că mușchii antrenați anterior la șoareci au răspuns cu mai multă sensibilitate și au crescut mai rapid decât mușchii neantrenați anterior. O analiză ulterioară a relevat faptul că mușchii și, în special, ADN-ul celulelor musculare în sine, au păstrat un fel de memorie celulară a adaptării anterioare la exerciții.

În cadrul studiilor, Murach și echipa sa de cercetători au studiat mușchii scheletici ai șoarecilor care au fost antrenați pe o roată ponderată progresiv pe o perioadă de 8 săptămâni pentru a construi mușchii, apoi au fost scoși de pe roată timp de 12 săptămâni sau „detrași”. Aceasta a fost urmată de o perioadă de revenire la antrenamente de patru săptămâni. Șoarecii antrenați au fost apoi comparați cu un grup de control care a fost instruit doar timp de patru săptămâni.

Rezultatele au indicat faptul că cohorta antrenată anterior a înregistrat creșteri accelerate în creșterea musculară după revenirea la antrenamente, comparativ cu grupul de control și că modificările epigenetice specifice ale metilării ADN-ului au persistat după antrenamentul inițial. „Înțelegerea reperelor care sporesc adaptabilitatea musculară, în special a celor de la nivel epigenetic, are consecințe pentru sportivii și sportivii sănătoși, precum și pentru populațiile susceptibile la disfuncție musculară, precum cele forțate în inactivitate, precum și persoanele în vârstă”, a concluzionat Murach.

sursa: Science Daily

Data actualizare: 20-08-2021 | creare: 20-08-2021 | Vizite: 190
Bibliografie
Prior training can accelerate muscle growth even after extended idleness, link: https://www.sciencedaily.com/releases/2021/08/210818130522.htm
©

Copyright ROmedic: Articolul se află sub protecția drepturilor de autor. Reproducerea, chiar și parțială, este interzisă!

Alte articole din aceeași secțiune:

Din Biblioteca medicală vă mai recomandăm:
Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
  • Yoga ajută femeile în vârstă să-și conserve masa musculară
  • Bărbații „musculoși”, mai puțin probabil să încurajeze egalitatea socio-economică
  • Antrenamentele pentru forță și masă musculară, la fel de vitale ca aerobicul (studiu)
  • Forumul ROmedic - întrebări și răspunsuri medicale:
    Pe forum găsiți peste 500.000 de întrebări și răspunsuri despre boli sau alte subiecte medicale. Aveți o întrebare? Primiți răspunsuri gratuite de la medici.
      intră pe forum
     
     
     
    Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
    Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.