alunite in zona genitala

Buna seara.sunt constantin am si eu o rugaminte.in zona penisului mi au aparut cateva alunite care intr-e timp sau inmultit, se pot trata cu ceva anume sau se poate lua vre o masura?va multimesc pentru intelegere.
3 comentarii
0
02-03-2011, ora 02:52
Terapeut Holistic Elisei Adam
Medicina naturista, complementara, alternativa

Salve!
Stimate drule/dle Kosy sunteţi sigur că acele formaţiuni sunt aluniţe? Pot fi şi condiloame (vegetaţii veneriene)!
Consultaţi un medic dermatolog, pentru a fi examinat, diagnosticat şi tratat corespunzător. Dacă se va dovedi că acele formaţiuni sunt aluniţe, medicul respectiv vă va recomanda cel mai bun tratament.
_
Dumnezeu să vă binecuvânteze!
Cu iubire creştină şi respect, dorindu-vă toate cele bune,
Mr. Nick
Stimate drule/dle Kosy sunteţi sigur că acele formaţiuni sunt aluniţe? Pot fi şi condiloame (vegetaţii veneriene)!
Consultaţi un medic dermatolog, pentru a fi examinat, diagnosticat şi tratat corespunzător. Dacă se va dovedi că acele formaţiuni sunt aluniţe, medicul respectiv vă va recomanda cel mai bun tratament.
_
Dumnezeu să vă binecuvânteze!
Cu iubire creştină şi respect, dorindu-vă toate cele bune,
Mr. Nick

Buna seara.da parerea mea este ca sunt vegetatii condiloame am avut cateva informatii si acea persoana mi a spus ca a avut si ea ceva de genul meu.Dar n am avut asa ceva pana acum 2 saptamani.Daca ar fi condiloama se poate trata cu ceva anume?va multumesc pentru informatii si pentru indrumare.
0
05-03-2011, ora 01:01
Terapeut Holistic Elisei Adam
Medicina naturista, complementara, alternativa

Salve!
Stimate domn, condiloamele, în funcţie de unele particularităţi ale lor şi în funcţie de conduita medicală aleasă de medicul dermato-venerolog, se pot trata prin administrarea orală (prin cavitatea bucală) a unui preparat antiviral, isoporinosine, de pildă, şi prin aplicaţii locale de tinctură de mărul lupului.
Consultaţi medicul, vă rog.
_
Toate cele bune,
Nick