Am 3 zile de cand folosesc Corsodyl iar limba albicioasa a primit o culoare maronie, e normal?

21-02-2012
bsh
Nu este medic/terapeut
bsh
Buna ziua. Problema mea este o secretie suparatoare in gat care ma face sa simt nevoia sa inghit constant la un interval de cateva zeci de secunde (uitandu-ma in oglinda am observat si niste basicute- daca le pot numi asa pentru ca sunt destul de mari) dar si o limba albicioasa si o respiratie nu tocmai placuta. Citind pe internet am ajuns la concluzia ca ar fi vorba despre candidoza si am inceput sa folosesc apa de gura Corsodyl. Am 3 zile de cand o folosesc iar limba albicioasa a primit o culoare maronie. Intrebarea mea este daca aceasta modificare de culoare este normala, pot sa continui cu ea sau ar trebui sa incerc altceva? Va multumesc
6 comentarii
0
21-02-2012, ora 13:57
Dr. Flueraru Valeriu
ORL - Otorinolaringologie, Pascani
Dr. Flueraru Valeriu
se vede ca putin ai citit..
cauza candidozei.cel mai des este o problema gastrica nedepistata
este nevoie de consult la gastrologie
regim strict alimentar
consult ORL.. pentrui e exclude o sinuzita
0
21-02-2012, ora 16:30
bsh
Nu este medic/terapeut
bsh
Multumesc. Imi puteti recomanda un medic din Timisoara?
0
04-05-2012, ora 15:24
bsh
Nu este medic/terapeut
bsh
Multumesc si felicitari. Mi-am facut timp si m-am dus in prima faza la ORL unde s-a depistat o rinosinuzita, un papilom in gat, iar la stomac ceva probleme. Am primit un tratament pentru zece zile dar intrebarea mea este daca rinosinuzita se trateaza pe o perioada asa de scurta. Multumesc
0
04-05-2012, ora 20:54
Dr. Flueraru Valeriu
ORL - Otorinolaringologie, Pascani
Dr. Flueraru Valeriu
organismul are mare capacitate de autovindecare.. este necesar doar sa.l ajuti cu inhalatii, spalaturi nazale, gargara
si sa.l alimentezi si hidratezi corect.
0
21-05-2012, ora 17:52
bsh
Nu este medic/terapeut
bsh
Buna ziua. In urma ultimului control s-a constatat ca pe langa celelalte diagnostice am si candidoza bucala. Am luat timp de 7 zile Flucovim 50mg, 10 zile Broncho-Vaxom precum si o solutie preparata in farmacie pentru gargara. (din cate scrie pe reteta contine apa oxigenata, anestezina...mai mult nu pot sa descifrez) dar limba este inca la fel de incarcata si albicioasa. Ce tratament ar trebui sa urmez pentru a scapa de aceste probleme? Va multumesc
0
22-05-2012, ora 11:14
Dr. Flueraru Valeriu
ORL - Otorinolaringologie, Pascani
Dr. Flueraru Valeriu
pentru un tratament concret si personalizat trebuie sa stiu mult mai multe amanunte despre pacient
pe adresa personala pe hotmail.. contracost se poate o feri un tratament personalizat
http://www.romedic.ro/cmi-orl-dr-flueraru/articol/5182
Adaugă un comentariu / răspuns

Din Biblioteca medicală vă mai recomandăm:
Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
  • O nouă abordare în tratamentul candidozei orofaringiene
  •  
     
     
    Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
    Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.