avc, dementa mixta, sindrom psiho organic

17-07-2014
rizica
Nu este medic/terapeut
rizica
Sotul meu a suferit in urma Cu 10 ani un avc ischemic tranzitoriu cu pierderea memoriei.acum este recuperat multumitor numai ca starile de nervozitate sunt din ce in ce mai dese cu violente verbale repetitive.in irma cu 3 ani a fost internat la geriatrie si i s-a facut tratament cu nootropil di cetebrolisynIntrebarea mea este poate repeta acest tratament?.
4 comentarii
0
18-07-2014, ora 19:03
MARTON
Nu este medic/terapeut
MARTON
rizica cel mai indicat este sa faca un nou control medical si dupa acesta medicul sa stabileasca un nou tratament poate mai eficient ca cel descris de tine.
0
18-07-2014, ora 19:19
Dr. Rares Ignat
Psihologie, Bucuresti
Dr. Rares Ignat
Asa e rizica e indicat sa mergeti din nou la medic. In titlul postarii mentionezi dementa mixta, insa nu mentionezi niciunul din medicamentele ce in mod obisnuit se administreaza in dementa - ia si alt tratament inafara de cele despre care ai spus?

Cu memoria legata de aspectele recente cum sta acum? de exemplu: Daca ii spui 3 cuvinte *ex hartie...scaun...scoala...si il rogi sa le repet o poate face cu usurinta? Daca il rogi sa scada din 100, cifra 7 si apoi din nou 7 si apoi din nou 7...reuseste sa faca aceste scaderi de 5 ori?
0
19-07-2014, ora 22:09
rizica
Nu este medic/terapeut
rizica
Multumesc ptr. Sfaturi.Problema este ca dupa avc tratamentul recomandata fost numai ptr hipertensiune, ptr arterita oblitersnta si coaxil dar numai 3luni ptr ca facuse o depresie.Problema este ca a mai facut testari la psihiatru si psiholog si le a trecut cu brio.Sigur ca stie sa faca socoteli de aritmetica simpla el merge la serviciu are o vista dociala pe mine m au ingrijorat starile nervoase faptul ca a slabit desi are o alimentatie normala si are o tristete si o nemultumire permamenta.
0
20-07-2014, ora 07:50
Dr. Rares Ignat
Psihologie, Bucuresti
Dr. Rares Ignat
Este foarte probabil ca nervozitatea, tristetea si nemultumirea permanenta sa fie datorate unei recaderi in depresie. Poate nu ar strica sa intrebi medicul despre asta sau sa apelati la psihoterapie. Din cele relatate, psihoterapia ar putea sa-i fie de folos, pt evitarea recaderilor, chiar daca medicul ii recomanda un antidepresiv.
Adaugă un comentariu / răspuns

 
 
 
Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.