cam de vreun an am dureri de cap

27-11-2009
user59584
Nu este medic/terapeut
user59584
Am 26 de ani si am dureri de cap de vreun an..care se tot repeta..este cand in fiecare zi..este cand de 3-4 ori pe saptamana, cateodata mai tare cateodata mai incet..ma doare tot capul..il simt greu..mai ales atunci cand il misc..ma doare si mai tare..ca atunci cand ai insolatie dar la mine nu e cazul...ca ma doare si iarna, nu conteaza ce sezon este, medicamentele nu ma prea ajuta..imi amelioreaza durerea doar un pic, nu-mi trece deloc, stiu ca ar trebui sa ma duc la un neurolog sau la un control la ochi dar as vrea sa stiu mai excat unde ar trebui sa ma duc si ce analize sa mi fac...precizez ca sunt un pic anemica..cateodata am tensiunea mica si seara cand stau la Tv ochii ii simt ff obositi si cateodata imi lacrimeaza...dar totusi de atata timp si dureriile de cap nu imi trec..va rog un raspuns din partea unui specalist..va multumesc
5 comentarii
0
27-11-2009, ora 14:56
cristina_mec
Identitate neconfirmată
cristina_mec
Hipotensiunea asociata cu o anemie poate provoca cefalee, in plus se pare ca aveti si probleme oftalmologice o alta posibila cauza a cefalelelor.Incercati sa tratati aceste cauze, incepand cu vederea si daca durerea de cap nu dispare faceti si un ecograf dopler pt a vedea daca dimensiunile carotidelor sunt normale (dilatarea lor poate provoca migrene).

Multa sanatate!
0
27-11-2009, ora 15:07
anis
Nu este medic/terapeut
anis
buna ziua, am 23 ani si in ultimile 6 luni am luat postinor de 4 ori, desi stiam k nu se poate lua decat de 2 ori pe an. Va rog sa-mi spuneti care vor fi urmarile administrarii acestor pastile de prea multe ori? Va multumesc
0
29-11-2009, ora 06:34
Dr. Balcan Anisoara
Medicina de familie, Erbiceni, Iasi
Dr. Balcan Anisoara
@ anis: Poti face infarct sau accident vascular cerebral.Iti dai peste cap balanta hormonala a organismului si ovarele.Pentru cateva ore de placere crede-ma ca pot fi consecinte grave care lasa amprenta pentru toata viata. Fii mai atenta, sunt si alte metode de contraceptie.
0
30-11-2009, ora 11:07
verticala
Nu este medic/terapeut
verticala
pt cristina_mec si casa drhouse:
imi cer scuze ca postez aici intrebarea fara leg cu titlul postului insa este foarte important pt mine: ce recomandati pacientilor in locul injectiilor de gluconolactat de ca si mg care nu se mai fabrica? exista un produs similar cu administrare i.m. ( nu pot lua Ca pe cale parenterala iar i.v. nu cred ca e cazul) eu am intrebat si la farmacii dar nimeni nu stie sa-mi spuna cu ce poate fi inlocuit acest produs si sa fie adm i.m.

va multumesc f mult pt raspuns!
0
30-11-2009, ora 16:36
Dr. Balcan Anisoara
Medicina de familie, Erbiceni, Iasi
Dr. Balcan Anisoara
Din pacate s-a scos acest produs din farmacii, iar piata farmaceutica romaneasca este foarte saraca in vitamine si minerale ce se pot administra pe cale intramusculara. Vezi daca gasesti Calciu Sandoz fiole pentru administrare i.m., Daca nu, nu stiu in ce zona stai, dar toti vecinii nostri, si moldovenii, si bulgarii, si ungurii au aceste fiole , cat si Fosfobion, un alt produs scos de la noi, dar foarte bun, ce se putea da in administrare i.m. impreuna cu vitaminele si Ca+ Mg.
Adaugă un comentariu / răspuns

Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
  • De ce apar durerile de cap (migrenele)?
  • Durerea de cap după somn
  • Dieta săracă în carbohidrați ar putea reduce migrenele
  • De ce vinul și ciocolata pot declanșa migrene?
  • Atacul migrenos protejează de fapt creierul de stresul oxidativ?
  •  
     
     
    Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
    Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.