Candidoza

11-10-2016
Amuneth
Nu este medic/terapeut
Amuneth
Buna seara, mi s-a spus ca, candidoza nu ar fi o BTS dar in ultimele 3 luni am avut simptome de 3 ori. Folosesc si anticonceptionale, este posibil sa apara atat de des de la ele? Intretin relatii sexuale neprotejate cu iubitul de 1 luna, iar in celelalte 2 a fost protejat. Nu inteleg ce se intampla, m-am tot dus la medici si acelasi tratament mi se da cu care intr-adevar trece, dar nu inteleg de ce tot reapare, si daca este : " transmisibila", ce tratament ar trebui ca iubitul meu sa ia? Am intrebat si mi s-a zis ca nu ar trebui dat la barbati ca nu este considerata un BTS, dar inainte tin minte ca doctorii ginecologi dadeau tratament si partenerului. Va rog lamuriti-ma, Multumesc.
0 comentarii
Adaugă un comentariu / răspuns

Din Biblioteca medicală vă mai recomandăm:
Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
 
 
 
Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.