capsula de slabit cu Yasmin si mici chiaguri de sange

09-01-2009
amalia_bella
Nu este medic/terapeut
amalia_bella
buna seara, am o mare nelamurire si poate reuseste cineva sa ma linisteasca.iau anticonceptionale Yasmin si de 3 saptamani am inceput sa iau niste pastile de slabit numite CAPSULA DE SLABIT DE LA ARPFARM, si pana aseara a fost totul bine si frumos dar am simtit nevoia sa fac treaba mica si in clipa respectiva aveam o mare durere sub burta, iar cand m-am sters{va rog sa ma scuzati dar nu pot explica in alt mod} am vazut ca erau si niste firicele de sange, gen mici chiaguri de sange, si am ramas fff uimita deoarece am avut menstra pe 28 decembrie ;si stand in toaleta tot imi venea senzatia ca trebuie sa fac treaba mica, si era in cantitati ff mici din nou cu aceleasi dureri si firicele de sange.cred ca am stat 30 min in toaleta si nu imi venea a crede de cate ori trebuia sa fac pipi.cand m-am ridicat in sfarsit in apa toaletei era si sange ci nu chiaguri, cand m-am pus in pat ca sa dorm aceleasi senzatii de urinari dese si in cantitati f mici si daca ma credeti nu am putut sa tin controlul urinei si am facut practic pe mine.pt ca simteam nevoia sa fac la fiecare 5 minute si mi-am zis ca pot sa tin dar nu am reusit.mai vreau sa specific ca ieri am fost fff nervoasa mai toata ziua pt ca m-am certat ff rau cu prietenul meu, si ca azi totul a decurs normal din punct de vedere urinal dar si emotional, am incercat sa fiu mai pasiva si sa las nervii ca parca am realizat ca m-am enervat foarte mult din cauza prietenului.
VA ROG SA IMI RASPUNDETI DACA STITI CEVA DE ACESTE SIMPTOME SAU DACA STITI CA RENUMITA CAPSULA DE SLABIT DIMINUEAZA EFECTUL ANTICONCEPTIONALELOR{ ca poate este vreo sarcina mai ascunsa de mi-au curs firicele de sange.nu am facut niciun test de sarcina dar cred ca maine voi lua unul}pana atunci am sa astept si raspunsul dumneavoastra, la revedere si sanatate
7 comentarii
0
09-01-2009, ora 12:35
Jaquelinne
Nu este medic/terapeut
Jaquelinne
Bine te-am regasit si aici amalia_bella!Starile acestea de nervozitate le ai cu siguranta din cauza acestor capsule de slabit!!
Nu stiu foarte multe despre aceste capsule, dar am sa rog un bun prieten, Nick, sa intre si sa iti dea mai multe detalii!!
Numai bine
0
09-01-2009, ora 14:16
Mr. Nick
Nu este medic/terapeut
Mr. Nick
Stimata Doamna Amalia,

Dupa cum v-a spus si Jackie, mai mult de 70% din aceste stari pe care le aveti sunt datorita "miraculoasei" capsule de slabit, pe care eu sincer as interzice-o fara nici un comentariu!
Aceasta capsula, pe langa faptul ca suprima pofta de mancare manipuland practic sistemul nervos central (de aici si nervozitate si chiar neurastenie), va afecteaza foarte mult si integritatea digestiva (nu conteaza ca are in componenta numai plante...plantele sunt si daunatoare...de pilda, de la o doza de 1000 de mg de ginseng, se poate face o criza hipotensiva care poate duce la moarte subita)...

Nici anticonceptionalele nu sunt "sfinte". Se stie ca determina tromboze (cheaguri de sange)!
Va recomand sa nu mai luati niciodata capsula de slabit...sportul este inamicul no.1 al kilogramelor in plus. Daca doriti tineti o cura cu argila albastra si va asigur ca veti slabi suficient de mult si sanatos (argiloterapie.ro)!

Numai Bine!
Pup Jackie!
0
09-01-2009, ora 14:29
nikii6
Nu este medic/terapeut
nikii6
Buna Amalia,
In primul rand cu privire la problema ta cu senzatia de a urina frecvent vreau sa-ti spun ca am patit si eu acum aprox.3 ani acelasi lucru.Am facut pe mine pt ca nu ma puteam controla, nu stiam ce este, m-am speriat si am inceput sa citesc prin carti, asa am aflat de cistita.La consult doctorul mi-a spus acelasi lucru, aveam cistita(o raceala f.puternica)dar in cazul tau mai poate fi si o infectie la rinichi deoarece aveai si firisoare de sange.
Cu privire la cealalta problema iti voi relata pe scurt ce am patit eu de la asemenea pastile.Am luat superslim care sunt mai slabe decat capsula de slabit, rau nu mi-a fost dar simteam o puternica presiune la nivelul capului si un disconfort total.Am slabit f.putin intr-un timp f.lung si am fost nevoita sa renunt la ele deoarece am facut la lucru niste greseli banale pe care nici in perioada de proba nu le-am facut.Riscam sa-mi pierd locul de munca pt ca eram vesnic zapacita de cap.Acum am cam 1 luna jumate de cand nu mai iau si am luat 6 kg in greutate, am trecut peste greutatea cu care am inceput.Sunt disperata, nu stiu de ce am inceput sa le iau, mi-au facut doar rau si consider ca mai bine raman "grasa si frumoasa" decat sa-mi risc sanatatea.
Pupik Nick si Jaqui
0
10-01-2009, ora 02:47
amalia_bella
Nu este medic/terapeut
amalia_bella
jaquelinne, nick si arena va multumesc fff mult pt atentia acordata
dar vreau sa specific ca din seara respectiva nu am mai avut niciun firicel de sange si am putut sa ma controlez partial{adica daca sunt pe strada chiar ma pot abtine }sdar durerile cand urinez sunt un pic mai mici, si nu mai urinez chiar asa de frecvent.
poate ca nu am ceva grav, sa speram...{faza proasta este ca la sreviciu stau in frig 8 ore si imi ingheata picioarele, cu tot cu sosete groase de bumbac}
sa speram ca imi va trece si voi fi mai bine
pt ca eu nu ma aflu in romania si aici unde sunt, TEORETIC, se spune ca sunt cei mai buni doctori, dar eu una nu cred asta{sunt mai superficiali}si daca ma duc la un control ginecolog nici macar nu ma consulta, ii explic despre ce este vorba si ori da cu PRESUPUSUL ori da pe GOOGLE.
sa ma ajute Dumnezeu sa imi revin.SANATATE.
0
10-01-2009, ora 16:15
Jaquelinne
Nu este medic/terapeut
Jaquelinne
amalia, pai atunci mai mult ca sigur de acolo se trage problema ta cu urinatul!!Ceaiul din cozi de cirese este foarte bun pt cistita, dar trebuie sa faci si un tratament cu antibiotice!!Cauta pe google dupa cistita si gasesti cu siguranta niste tratamente pt problema ta!!Macar sa se amelioreze cat de cat!In tara nu vii curand??
0
10-01-2009, ora 23:46
amalia_bella
Nu este medic/terapeut
amalia_bella
iti multumesc inca odata jaquelinne
mi-a zis o prietena ca fff bun pt cistita ar fi TINCTURA DE ZMEURA si TINCTURA DE PLOP NEGRU
si o sa se duca un prieten in tara peste o saptamana dar va veni inapoi la inceputul lunii urmatoare si ii voi spune sa imi cumpere si acest ceai si ambele tincturi.credeti ca ar fi bun???
sper sa nu se agraveze pana va veni prietenul din romania, ca eu nu stiu cand voi veni ca oricum nu prea curand ca am avut concediu in noiembrie.sa speram ca va fi bine.va pup.sanatate
0
12-01-2009, ora 09:24
nikii6
Nu este medic/terapeut
nikii6
Eu m-am tratat cu bai caldute in care am pus bicarbonat de sodiu alimentar.
Pupici
Adaugă un comentariu / răspuns

10-10-2016, ora 10:00
Publicitate ROmedic
Administrator forum
La-Pediatru.ro
La-Pediatru.ro - Centrul de informare pentru părinți
La-Pediatru.ro este un proiect ROmedic ce vine în sprijinul părinților cu informații complete și documentate științific despre toate aspectele îngrijirii copiilor. În plus vă oferă o listă actualizată de peste 4000 de pediatri cu date de contact, prezentări și recomandări de la părinți.
Din Biblioteca medicală vă mai recomandăm:
Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
  • Diferența între sarcină și sindromul premenstrual
  • Medicamentele pe bază de plante nu sunt o soluție împotriva obezității
  •  
     
     
    Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
    Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.