Care este starea dupa operatie de tiroida?

3508 comentarii 1 2 ..... 105106107 ..... 116 117 Înainte ›
0
06-08-2019, ora 07:57
symonica
Nu este medic/terapeut
symonica
Doar am intrebat, sunt multe care medicu nu le a discutat cu mine.Asta nu inseamna ca daca intreb ceva ce nu stiu exact, am deranjat asa tare.Si draga Sunny 2018, nu cred ca am jignit pe careva, si nu fa omu penibil, obscur si indecent ca doar nu am dat cu parul in capu nimanui daca am intrebat si eu ceva ce nu stiu sigur.Si inca ceva nu toti medici au bunavointa de a spune ce si cum, cu toate ca astepti raspunsuri din partea lor.O zi buna sa ai si chiar nu trebuia sa imi sari asa la gat.
2
07-08-2019, ora 18:10
Sunny 2018
Nu este medic/terapeut
Sunny 2018
@simonica

...dupa cum spuneam...limbaj obscur, suburban..."a sari la gat"..."nu fa omu"...""nu am dat cu paru in capu nimanui"..fa sau face..etc..ma rog, tine intai de toate de felul in care raspundem si cand nu ne este ceva pe plac..si abia apoi, sa zicem, tine de gramatica..etc

...esti prima persoana pe care o intalnesc aici cu un asemenea limbaj...

...ma indoiesc ca medicul, dupa operatie, oricat de putin ar vorbi cu pacientii, nu te-a informat ca euthyrox-ul se ia toata viata..de fapt, nu am niciun dubiu...incearca totusi sa nu il iei vreo 3 luni..si sa vezi cum iti vei aminti ca medicul a spus sa il iei toata viata...

...cred ca ai observat (sau nu) ca discutiile sunt axate pe cazuri serioase, ca discutiile au un limbaj decent chiar daca nu ne place raspunsul...

...o sa evit sa (te) mai citesc, sa ma mai mir de maniera modesta in care reactionezi..dar nu mi se va parea tolerabil / justificabil un asemenea limbaj si asemenea intrebari fara substanta...eu, in general, doar citesc, imi formez pareri, sunt tacuta si cred ca si decenta...

...oamenii cat traiesc, invata...sau nu...
0
07-08-2019, ora 22:38
Maria-Raluca
Nu este medic/terapeut
Maria-Raluca
Buna seara !