Confuzie, stari ciudate

21-06-2016
GreenAlex
Nu este medic/terapeut
GreenAlex
Buna seara, am o problema care ma seaca de ceva timp. Eu sunt diagnosticat cu tulburare de anxietate si panica, iar ca medicamentatie am serlift, o pastila de 0.5 pe zi.starile proaste mi-au disparut datorita tratamentului, dar de o saptamana am o stare foarte ciudata, sunt foarte confuz, parca as fii beat tot timpul, parca sunt obosit psihic, cu capul in nori. ce sa fac? tin sa precizez ca am avut si o problema cu alcoolul, dar m-am lasat de ceva zile.credeti ca e ok sa imi continui tratamentul, ca asta e o chestie temporara, sau sa las de tot tratamentul ? teama mea este sa nu o iau razna, credeti ca este posibil?
14 comentarii
0
21-06-2016, ora 23:11
a852
Nu este medic/terapeut
a852
Ar putea fi reacţii adverse ale medicamentelor, ar putea fi doar o pasă proastă... Spune-i medicului. Teama ta e cauzată de anxietate. Senzaţia asta de oboseală psihică şi „beţie” este întâlnită la anxietate. Ar trebui să iei în continuare tratamentul, până la următoarea vizită la medic. E posibil să-ţi mărească doza sau să-ţi schimbe medicaţia.
0
21-06-2016, ora 23:14
clara_p
Nu este medic/terapeut
clara_p
In primul rand e interzis alcoolul cu acest tip de medicamente.

Tratamentul se face minim 6 luni, dupa care daca va simtiti perfect se scade dupa schema recomandata de medic. Nu dintr-o data. Intrati in sevraj.

Renuntati complet la alcool si cand mergeti la medic data viitoare scrieti-i pe hartie ce simptome au mai intervenit.

Nu lasati sub nici o forma tratamentul. Tineti in permanenta legatura cu medicul. Ideea e sa luati tratamentul pina cand se inregistreaza o remisie a bolii. Deocamdata nu sunteti nici pe departe stabilizat.
0
21-06-2016, ora 23:14
GreenAlex
Nu este medic/terapeut
GreenAlex
Multumesc, o sa urmez in continuare tratamentul, ascum ca am reusit sa ma las de alcool parca ma simt mai bine, doar seara ce am starea asta mult mai puternica, o sa ma duc de luna viitoare la medicul psihiatru.totusi, teama mea este sa nu innebunesc...credeti ca ar fii posibil? adica, sunt constient de ceea ce se intampla cu mine, doar ca vad realitatea mai neclar
0
21-06-2016, ora 23:20
a852
Nu este medic/terapeut
a852
Defineşte „neclar”.
Sunt doar gânduri, repetă-ţi asta în minte. Şi în principiu fii cât mai ocupat, încearcă să fii în mişcare cât de mult poţi, să ai mintea ocupată cu alte gânduri decât cele provocate de anxietate.
0
21-06-2016, ora 23:22
GreenAlex
Nu este medic/terapeut
GreenAlex
parca nu mai e totul ca inainte, nu mai privesc lucurile cu acelasi interes.de parca sunt ametit, nu stiu cum sa explic, e o stare ciudata
0
21-06-2016, ora 23:24
a852
Nu este medic/terapeut
a852
Când ai anxietate, nimic nu mai e ca înainte. :)) Sunt doar gânduri, dar, evident, cel mai bine îţi poate spune medicul.
0
21-06-2016, ora 23:25
GreenAlex
Nu este medic/terapeut
GreenAlex
mersi, dar se poate sa innebunesc?
0
21-06-2016, ora 23:27
a852
Nu este medic/terapeut
a852
Dacă nu vrei asta, nu. Este o teamă a ta, de care poţi scăpa. Nu cred că aveai frica asta şi înainte să te „pricopseşti” cu anxietate, aşa-i?
0
21-06-2016, ora 23:29
GreenAlex
Nu este medic/terapeut
GreenAlex
asa-i :) la mine e o poveste mai complicata...dupa ce am crezut ca am scapat de atacurile de panica si gandurile obsesive.a aparut starea asta...
0
21-06-2016, ora 23:33
GreenAlex
Nu este medic/terapeut
GreenAlex
-------*

Oricine are placerea sa discute cu mine despre chestiile astea, as fii foarte fericit sa intalnesc persoane de genul. facebookul meu e in likul de mai sus

(*modificat de admin)
0
21-06-2016, ora 23:57
Psiholog Nedelcu Tatiana -Marilena
Psihologie, Constanta
Psiholog Nedelcu Tatiana -Marilena
Va sugerez sa alternati tratamentul medicamentos cu sedinte de psihoterapie pentru vindecare.
psihoterapeut Nedelcu Tatiana Marilena
0
22-06-2016, ora 00:44
clara_p
Nu este medic/terapeut
clara_p
Teama de a nu inebuni, teama de a nu face infarct sau alta boala grea sunt simptome de anxietate.
O persoana cu schizofrenie nu va avea niciodata teama de a nu inebuni.

Daca ai fonduri, fa un pic de psihoterapie.
0
22-06-2016, ora 10:19
Psiholog Amza Jucan
Identitate neconfirmată
Psiholog Amza Jucan
Daca sunteti dependent de alcool si in prezent in abstinenta, starile pe care le descrieti seamana cu "betia uscata".
0
28-06-2016, ora 12:33
Psiholog Camelia Stavarache
Psihologie, BUCURESTI
Psiholog Camelia Stavarache
Probabil ANXIETATEA s-a accentuat pe fondul sevrajului. E important sa tratati problemele importante solicitand un aviz de specialitate ( psihiatru+psihoterapeut_)
Adaugă un comentariu / răspuns

15-04-2016, ora 10:25
Publicitate ROmedic
Administrator forum
Psihologi, psihiatri, psihoterapeuti
Recomandă un Psihoterapeut sau caută unul!
La-Psiholog.ro este un proiect ROmedic care vă prezintă peste 3900 de terapeuți din România. Avantajul acestui site este că pune mare preț pe recomandările pacienților. Găsiți prezentări detaliate ale serviciilor psihologice, citiți recomandări, vă puteți programa online. În plus, există o secțiune cu o mulțime de articole interesante și teste psihologice.
Din Biblioteca medicală vă mai recomandăm:
 
 
 
Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.