Criza olanzapina

03-06-2022
Anonimul1000
Nu este medic/terapeut
Anonimul1000
Sunt diagnosticat cu schizofrenie paranoidă și tulburare obsesiv compulsiva cu simptome depresive și am probleme de când am înlocuit olanzapina cu aripiprazol și depakine, pe scurt mi sa terminat olanzapina de aproape 5 zile și nu mai pot dormi și mă trezesc brusc după 5 minute de somn cu mișcări involuntare, transpir într-una, mie greata și simt un sentiment acut de dezorientare și panica și sunt programat la medic peste câteva zile dar nu știu cum o sa rezist zilele astea.vreun sfat care sa mă ajute măcar să dorm fara sa lovesc peretele sau să-mi sparg vreun dinte?
4 comentarii
1
03-06-2022, ora 23:56
360
Nu este medic/terapeut
360
da, suni dr sa-ti trimita pe telefon o reteta simpla pt olanzapina oral (ex: scrie reteta pe o hartie -> o pozeaza -> ti-o trimite).
mergi apoi la farmacie, le spui ca ai o reteta pe telefon si vrei sa le trimiti acea reteta pe mail... daca nu merge cu o farmacie, cauti o farmacie care e deschisa la asa ceva. sau... printezi reteta simpla.

daca e prea mult sa astepti pana maine, suni la salvare, le spui sa te duca la spital de boli mintale, si le explici celor de acolo situatia.

sau, ai putea sa cresti putin doza de benzodiazepina (banuiesc ca iei si asa ceva)
1
04-06-2022, ora 00:08
Anonimul1000
Nu este medic/terapeut
Anonimul1000
Nu iau benzidiazepine, am luat în trecut când aveam probleme cu somnul și eram agitat, asistenta a zis sa rezist până luni că nu-i mare lucru, medicul meu nu a fost vineri la cabinet așa că asistenții nu puteau face nimic teoretic sau practic, sper sa rezist...
1
04-06-2022, ora 00:40
360
Nu este medic/terapeut
360
.
1
04-06-2022, ora 00:49
Anonimul1000
Nu este medic/terapeut
Anonimul1000
Mulțumesc mult!
Adaugă un comentariu / răspuns

Programari cabinete medicale, clinici Alege-ți medicul și fă o programare!
Peste 13000 de cabinete medicale își prezintă serviciile pe ROmedic.
15-04-2016, ora 10:25
Publicitate ROmedic