De cand ma stiu ciclul nu a fost regulat

15-11-2009
daniela250970
Nu este medic/terapeut
daniela250970
Am 39 de ani, nu am avut viata sexuala, niciodata, si de cand ma stiu ciclul nu a fost regulat..De cand am venit de la mare la sfarsutul lunii august, ciclul mi-a venit ffff.mult , cu multe chiaguri si greu de oprit..Am facut ecograf in luna august si a iesit in regula, am facut tratament cu augumentin, flamexim, duphaston mi-a trecut, dar pe 25 octombrie problemele au revenit.M-a tinut 2 saptamani cu tratament pe baza de injectii etamsilat, fitometadion, adrenostazin, s-a oprit trei zile dupa care a reaparut, (tratamentul fiind oprit.)Ce pot sa fac in situatia mea ?Va rog ajutati-ma cu un sfat !
Multumesc !
7 comentarii
0
16-11-2009, ora 00:06
Teodora M.
Nu este medic/terapeut
Teodora M.
Daca local nu s-au indicat probleme, incearca sa faci si niste analize endocrinologice, cum ar fi TSH, sau ce iti indica medicul specialist. Undeva, ceva, nu functioneaza cum trebuie, cauza e importanta, nu efectul. Sanatate! PS. Incearca sa-ti schimbi pseudonimul cu care ai semnat.si (mai ales!) ideea ca esti bolnava, nu te ajuta cu nimic daca te vizualizezi asa. Numai Bine!
0
17-11-2009, ora 13:35
daniela250970
Nu este medic/terapeut
daniela250970
Ce tratament se face in cazul acesta cand ai pierdut mult sange. si pierzi in continuare, iar tratamentul trebuie sa inceapa din a10a zi de ciclu?Nu este prea putin niste calciu cu magneziu pana se ia duphaston din ziua a10a.cand ai pierdut sange menstrual de aproape 3 saptamani cu inrerupere de 3 zile.Se poate ajunge la ceva grav sau chiar la transfuzie ? Care sunt simptomele pentru ceva grav?
0
17-11-2009, ora 13:50
Teodora M.
Nu este medic/terapeut
Teodora M.
Tratament iti poate da numai ginecologul sau endocrinologul. In orice caz, niste vitamine si minerale nu strica si o alimentatie cu de toate. Acum depinde si de cantitatea de sange pierduta zilnic. in orice caz, nu astepta daca vezi ca nu trece, mergi la medic de specialitate. Poti incerca si acupuctura, ai un dezichilibru undeva. Totusi, augmentin pentru ce ti s-a prescis? E musai sa ai un diagnostic, dupa o analiza completa a intregului "tablou". Sanatate multa!
0
04-12-2009, ora 19:14
daniela250970
Nu este medic/terapeut
daniela250970
Am facut analiza TSH , dar nu a iesit buna (8.74). Trebuie sa iau tratament pe baza de Euthyrox. Cu ce puteti sa ma ajutati cu privire la aceasta disfunctie a glandei tiroide?
Multumesc !
0
04-12-2009, ora 20:30
Teodora M.
Nu este medic/terapeut
Teodora M.
Iata ca a fost bine ca ai insistat sa-ti mai faci o analiza si care arata ca poti sa-ti rezolvi problema mai obiectiv! Daca endocrinologul ti-a prescris medicamentul, ia-l asa cum ti-a spus, trebuie sa revina la normal ce este un pic disfunctional endocrin. Ti s-a mai oprit sangerarea? Ai rabdare, fara sa te neglijezi si sigur in cateva luni iti poti reveni la normal. Si, MAI ALES, incearca sa nu te mai stresezi, cat posibil, hormonii au mare legatura cu stresul...Sanatate, Daniela si sa auzim de bine, de cat mai bine!!
0
09-12-2009, ora 15:55
daniela250970
Nu este medic/terapeut
daniela250970
Buna ! Am facut analizele si la sange, dar cred ca nu au iesit bune.Inca nu am ajuns cu ele la medicul de familie, ce puteti sa-mi spuneti :
WBC : 5.1 R
RBC :3.29 L
HGB : 9.7 L
HCT :33.3 L
MCH :24.7 L
MCHC : 29.1 L
PLT : 460 H, in rest se incadreaza in intervale normale
.Multumesc!
0
12-12-2009, ora 10:24
serby
Nu este medic/terapeut
serby
Buna! Am 42 de ani si de anul trecut am probleme cu intarzierea ciclului menstrual adica incepand cu luna mai am avut timp de 2 luni intarziere de ciclu, aceasta intarziere repetandu-se si in lunile august, septembrie, dupa care am avut menstruatie normala pana in mai anul acesta cand intarzierea a fost tot de 2 luni iar apoi din august pana in prezent nu ami am menstruatie. Am facut analize de sange in care a iesit estrogenul marit iar medicul ginecolog mi-a recomandat sa iau timp de 5 zile cate 2 pastile de utrogestan urmand ca in trei zile dupa acest tratament sa-mi vina ciclul. Problema este ca au trecut 4 zile si ciclul intarzie sa apara. Care ar fi cauza? Va rog daca ma puteti ajuta astept raspunsul dumneavoastra
Adaugă un comentariu / răspuns

23-11-2021, ora 13:00
Publicitate ROmedic
Administrator forum
Medic Chat
Întreabă un Ginecolog sau Urolog online
Rapid    Confidențial    Anonim
Cu Medic Chat ai peste 200 doctori din 40 specialități medicale.
Întreabă un doctor acum!
Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
  • Ciclul de două ori pe lună
  •  
     
     
    Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
    Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.