De vreo 3 zile am sangerari cand mai usoare cand mai abundente

30-04-2014
OanaP1
Nu este medic/terapeut
OanaP1
Buna ziua,
Am si eu o mica problema...sper sa nu fie mare. In urma cu 1 luna mi-am inceput viata sexuala, iar acum 2 saptamani, am folosit pastiluta de a 2-a zi fiind o urgenta. De vreo 3 zile am sangerari cand mai usoare cand mai abundente inainte de termenul normal al menstruatiei si sunt destul de speriata. De asemenea am mancarimi si iritatie in zona vaginala. Tin sa precizez ca la ultimul contact am folosit un lubrifiant cu aroma, iar a doua zi au inceput mancarimile. Se poate sa fie o reactie alergica? Sper ca am postat mesajul unde trebuie. Va multumesc!
1 comentarii
0
02-05-2014, ora 20:23
Dr. Mihnea Dragomir
Medicina de familie, Bucuresti
Dr. Mihnea Dragomir
Sangerarile sunt ca urmare a folosirii pilulei de a doua zi. De aceea, este bine sa nu o mai folositi niciodata fara sfatul medicului.

Cel mai adesea, aceste sangerari inceteaza singure, fara a fi nevoie de un tratament. Totusi, daca vedeti ca dureaza mai bine de o saptamana, o vizita la doctor ar fi indicata. Dealtfel, dupa debutul vietii sexuale o vizita la doctor e oricum indicata.

Mancarimile si iritatiile ar putea fi o reactie alergica in legatura cu lubrefiantul (caz in care trec singure, sau ar putea fi vorba de o candidoza ori o infectie transmisa genital.

Dupa cum deja ati constatat dupa numai o luna, principalele doua consecinte medicale ale practicarii relatiilor sexuale inainte de casatorie sunt urmatoarele doua: sarcinile nedorite si infectiile transmise sexual.
Adaugă un comentariu / răspuns

Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
  • Spotting - sangerarile intermenstruale
  • Sangerarea in timpul actului sexual
  •  
     
     
    Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
    Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.