de vreo o luna am niste negi mici de tot in zona anal-genitala

37 comentarii 1 2
0
14-04-2010, ora 18:39
Lorena2010
Nu este medic/terapeut
Lorena2010
Buna. Referitor la articolul cu HPV. Eu am nascut recent, ma rog acum 6 luni, si am observat dupa aceasta aparitia unor negi in zona genitala. Mentionez ca am nascut prin cezariana. De curand mia zis sotul ca are si el astfel de negi, iar acum mam pus pe cautat o explicatie inainte de a merge la medic si am dat de acest virus HPV care seamana foarte mult cu ceea ce avem noi. Cum as putea sa il tratez?
0
20-04-2010, ora 21:20
Dr. Dorin Mihalache
Dermatovenerologie
Dr. Dorin Mihalache
Cred ca trebuie amandoi sa consultati un dermatolog.
0
27-08-2010, ora 23:28
mykaela
Nu este medic/terapeut
mykaela
Buna seara domnule Mihalache.as dori si eu un sfat.am o mare problema cu niste negi care mi-au aparut pe maini acum vreo 5 ani si apoi s-au extins pe fata sub forma de veruci plane insa.am consultat foarte multi dermatologi, am urmat o groaza de tratamente...smooderm, skinoren, condyline, retin A, tinctura de rostopasca, tinctura de propolis, pastile(nu mai stiu cum se numeau) toate recomandate de medici, i-am cauterizat cu acid(mi-au ramas cateva semne foarte putin vizibile) insa fara rezultat...sunt unele perioade cand sunt mai putin vizibil pe fata apoi la fel.nu stiu ce sa mai fac...am inteles ca e vorba de slabirea sistemului imunitar...am luat cateva ceaiuri pentru intarirea sistemului imunitar, insa nu m-am tinut de ele.va rog sa ma ajutati.multumesc anticipat
0
02-09-2010, ora 19:08
Dr. Dorin Mihalache
Dermatovenerologie
Dr. Dorin Mihalache
Nu vad cum v-as putea ajuta!
Eu tratez negii numai prin electrocauterizare.
0
21-03-2011, ora 17:16
matei21
Nu este medic/terapeut
matei21
bunaziua am o intrebare unguentu mibazon este bun pentru acnee nodulara chistica am ten gras
0
20-11-2011, ora 00:49
ioio20
Nu este medic/terapeut
ioio20
Buna seara.Am o mica problema si va rog sa ma ajutati...de cateva luni(dupa ce am mers la un salon de cosmetica pt epilare, mai precis) mi-a aparut un neg in zona pubiana..Am citit despre acestea dar nu mi se pare ca ar corespunde cu ceea ce s-a zis, sau nici eu nu mai stiu, sunt foarte speriata, si ceea ce m-a infricosat(hiv):(..Acum am observat ca este putin cam mare si rosu.si ma cam doare la atingere. Va rog sa imi spuneti ce este, ce ar trebui sa fc, este foarte grav? Mi-e teama sa nu fii luat boli de la acel salon, care totusi arata destul de bine :(((((( Astept cat mai repede un raspuns. VA MULTUMESC!
0
19-11-2017, ora 23:21
FMadalina
Nu este medic/terapeut
FMadalina
Am si eu o probelma. In urma cu o saptamana am sesizat pe frunte bubite mici maronii in numar mare care principal au fost doar pe frunte au coborat in spranceana, tample, nas, ureche, lobul urechii picioare si spre final zona genitala. Am fost la doctor doar pentru fata si picioare nu mi-a spus clar ca ar fii negii plati sau orice de genul asta mi-a prescris Xyzal, Travocort sun pe a doua zi de trament si am observay ca in zona genitala am aceeasi probelma ca pe fata si picioare nu sunt vizibile sunt ca un fel de alunite insa vizibil este un “ciorcine” pe care l-am observat.. intrebarea mea este urmatoare : Ar trebuii sa merg iar la dermatologie la doctor sa ii expun si ei ca m-ai nou am si in zona genitala sau sa folosesc cum mi-a prescris 10-14 zile crema si sa o folosesc si pe ea in zona aceea...si a doua intrebare oare este vorba de o tulpina care aduce dupa ea si cancerul de col uterin ? ( mentionez ca viata sexuala mi-am inceput-o la 18 ani si cu aceelasi partener din ziua de azi fara a fii vorba de schimbarea partenerului, el examinandu-l nu are nici un fel de bubita asemanatoare si nici o alfel de buna nici inghinal fata maini ori picioare)
Adaugă un comentariu / răspuns
37 comentarii 1 2

 
 
 
Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.