Dupa 13 ore am luat postinor. Sunt insarcinata? Va rog un raspuns!

17-05-2011
amalia89
Nu este medic/terapeut
amalia89
Buna ziua!Numele meu este Amalia si am nevoie de un raspuns! In data de 13 aprilie am avut un contact sexual neprotejat cu prietenul meu si a lasat in mine.A doua zi, adica la vreo 13 ore de la acel act sexual am luat Postinor.In data de 14 aprilie mi-a venit ciclul normal.Aseara, adica 1 mai am avut din nou un contact sexual si nici acum nu ne-am protejat si a ejaculat tot in mine.Am luat din nou Postinor si la fix o saptamana mi-a venit ciclul si cand simteam k e pe gata menstra, mi-a venit din nou.Ma ingrijoreaza faptul ca ma dor si sanii.E posibil sa fiu insarcinata? Va multumesc!
13 comentarii
0
17-05-2011, ora 19:51
amalia89
Nu este medic/terapeut
amalia89
Ma ajuta si pe mine cineva???Va rog din suflet!!!!!!!!
0
18-05-2011, ora 08:22
Dr. Mihnea Dragomir
Medicina de familie, Bucuresti
Dr. Mihnea Dragomir
A doua oara intr-o luna Postinor nu mai are efect. Este posibil sa fie vorba de o sarcina, dar este mult mai probabil ca tulburarile observate sa fie rezultatul abuzului hormonal.
0
18-05-2011, ora 15:42
ena86
Nu este medic/terapeut
ena86
Buna ziua,

Domnule doctor..am si eu o intrebare : am luat Postinor 2 dupa un contact sexual neprotejat si ciclul trebuia sa imi vina undeva intre 1 - 4 Mai (in mod normal, adica daca n-as fi luat Postinor2).
Azi suntem in 18 Mai si tot nu mi-a venit.
E normal sa intarzie ciclul atat de mult de la pastilele astea sau ar trebui sa ma gandesc la o sarcina?
0
18-05-2011, ora 15:45
ena86
Nu este medic/terapeut
ena86
in complatarea adaug si ca mi-am facut un test de sarcina la vreo 3 sapt dupa contactul sexual cu pricina si mi-a iesit ca nu sunt insarcinata
0
19-05-2011, ora 00:00
Dr. Mihnea Dragomir
Medicina de familie, Bucuresti
Dr. Mihnea Dragomir
Postinor-ul provoaca foarte frecvent tulburari de ciclu care pot dura chiar mai multe luni. Din fericire, de cele mai multe ori situatia se normalizeaza spontan (fara tratament). Deci, tot ce trebuie sa faceti este sa aveti un pic de rabdare.
0
19-05-2011, ora 00:15
ena86
Nu este medic/terapeut
ena86
multumesc pt raspuns
0
20-05-2011, ora 13:47
bikaki
Nu este medic/terapeut
bikaki
Buna ziua,
va rog frumos sa ma ajutati cu un raspuns...:-Ultimul cm. l-am avut pe 10/04/2011, din a 5a zi pana in a 9a am luat serpafar(clomifen)ptr. ovulatie...avand in vedere ca cm-ul meu este de 28/30 de zile, medicul de aici(locuiesc in Grecia) mi-a zis ca ovulatia a avut loc in a 15/16a zi, fara nici o problema.ieri am facut beta Hcg, care a iesit negativ, dupa care seara mi-a venit cm.(cu o intarziere de aproximativ 10/12 zile).Mi s-a recomandat sa iau aceleasi pastile si acum, la fel, din a 5a pana in a 9a zi cu control in perioada de ovulatie...problema mea este ca nu stiu cum imi pot da seama acum, dupa o assa intarziere, cand voi avea ovulatie, sau daca voi avea iar probleme cu intarzierea...
Mentionez ca nu am avut niciodata intarzieri mai mult de doua zile(de aceea si subliniez ca cm-ul este de 28/30 de zile), si nici probleme cu ovarele sau polichistice nu am,...singura mea problema este varsta -38 de ani-, (am ramas insarcinata acum cinci luni- avort spontan-la 8 saptamani, aceasta este si cauza pentru care am luat aceste pastile).
Va rog din suflet sa-mi dati un sfat, deoarece imi este frica sa iau iar pastilele, si sunt in mare dilema...
Va multumesc anticipat !!!
(astept cu nerabdare raspunsul dv.)
0
22-05-2011, ora 02:42
Dr. Mihnea Dragomir
Medicina de familie, Bucuresti
Dr. Mihnea Dragomir
Clomifen se ia inainte de ovulatie (adica tocmai in vederea ovulatiei).
Cea mai simpla metoda pentru a sti daca si cand e ovulatia este cu ajutorul unor teste de ovulatie. Se gasesc la farmacii, seamana cu testele de sarcina.
0
15-09-2011, ora 12:50
bikaki
Nu este medic/terapeut
bikaki
Bine v-am regasit, va multumesc din suflet pentru raspuns si cer mii de scuze pentru intarzierea raspunsului meu...(am avut probleme cu net-ul). Nu am mai luat clomifen, din Mai de cand v-am scris am avut o dereglare foarte mare, cu lipsa de cm aproape doua luni. Pe data de 16/07/2011 am avut urmatorul cm, cu ajutorul unor pastile "primolut Nor ", pe data de 16/08, urmatorul cm, cu obisnuitele usoare dureri de burta, mijloc si sani...luna aceasta insa, mai bine zis de pe data de 13/09 am putin roz, nu continuu, doar seara(foarte putin) dar fara durerile obisnuite...va rog din suflet sa-mi dati un sfat !!!
Credeti ca ar trebui sa merg la vreun control, sau sa mai astept cateva zile? Va multumesc anticipat !
Astept cu nerabdare raspunsul dumneavoastra !
0
17-09-2011, ora 23:57
Dr. Mihnea Dragomir
Medicina de familie, Bucuresti
Dr. Mihnea Dragomir
Din pacate, de asta data nu va pot da niciun sfat, fiindca nu sunt familiarizat cu acest medicament "primolut Nor".
0
18-09-2011, ora 00:10
bikaki
Nu este medic/terapeut
bikaki
Buna seara, va multumesc din suflet pentru raspuns...acest medicament se foloseste aici (in Grecia), pentru a ajuta la venirea menstrei sau pentru a o anula, eu acest medicament l-am luat si dupa pierderea sarcinii (prescris de medic), si am avut cm normal in fiecare luna (bineanteles pana am luat "clomifen"de m-a dat peste cap).De data aceasta am avut la fel cm normal 16 iulie, 16 august. Mentin sa va spun ca nu mai am nici un semn de roz sau orice fel de sangerare de pe data de 14 septembrie(doar doua picaturi de roz seara 13 si 14 septembrie) pana si astazi sunt curata.Credeti ca este posibil ca aceste mici picaaturi de roz, sa fi fost cm-ul meu, sau va trebui sa fac vreun control?
Va multumesc iar si astept raspunsul dumneavoastra. Imi va fi sigur de folos !
Sa aveti o seara placuta !!!
0
18-09-2011, ora 18:14
Dr. Mihnea Dragomir
Medicina de familie, Bucuresti
Dr. Mihnea Dragomir
Se poate vedea foarte usor, atat prin control ginecologic, cat si ecografic, daca sunteti inainte de menstruatie sau dupa ea. Daca este o cheltuiala pe care nu v-o puteti permite, atunci cel mai simplu este sa aveti un pic de rabdare si sa asteptati: daca acea patare nu a fost menstruatie, inseamna ca e de asteptat sa vina menstruatia adevarata.

O alta tehnica fara medic, care da indicii (dar nu siguranta deplina) daca sunteti inainte de menstruatie sau dupa ea este metoda termica. Tot ce aveti nevoie este un termometru sensibil. Luati temperatura maine dimineata, inainte de a va da jos din pat, lasand termometrul in vagin pana la echilibrul termic. Daca inregistreaza valoare sub 37 de grade, inseamna ca acele cateva picaturi au fost menstruatie. Daca inregistreaza 37 de grade sau cateva diviziuni peste, acest lucru pledeaza pentru faptul ca va aflati inainte de menstruatie.
0
19-09-2011, ora 21:48
bikaki
Nu este medic/terapeut
bikaki
Buna seara, va multumesc pentru raspuns si informatiile pe care mi le-ati dat !!!
Mi-am luat temperatura, cum ati spus dimineata : 36, 9 ; am luat iar temperatura si seara dupa un somn de aproximativ 3 ore jumate si aveam 37, 1; nu stiu ce sa cred sau la ce sa ma astept. Am vorbit prin telefon si cu un medic de aici si mi-a zis ca cel mai bine ar fi sa fac si un beta- hcg, deoarece semnele acestea le intalneste foarte des la amenintari de avort; (insa eu nu am semne nici de sarcina, dar nici de menstruatie), maine ma voi duce si la spital sa fac un control, doar asa probabil ma voi lamuri cu ceea ce mi se intampla.
Va multumesc din nou, si va doresc din suflet numai bine !!!
Adaugă un comentariu / răspuns

10-10-2016, ora 10:00
Publicitate ROmedic
Administrator forum
La-Pediatru.ro
Căutați un pediatru bun?
La-Pediatru.ro este un proiect ROmedic unde găsiți cea mai completă listă de medici pediatri din România. Alegeți din peste 4000 de pediatri - cu date de contact, prezentări și recomandări de la părinți.
Cunoașteți un pediatru bun? Oferiți-i o recomandare aici!
Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
  • Diferența între sarcină și sindromul premenstrual
  •  
     
     
    Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
    Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.