Dupa nastere de cezariana, mi-au aparut hemoroizi

12-08-2009
patrascoiu
Nu este medic/terapeut
patrascoiu
am si eu o mica, mare problema.nu sunt in stare sa dau un diagnostic chiar daca sunt student la medicina.an mai mic adevarat.am venit in vacanta la sora mea.in spania...si dupa o nastere de cezariana, cu toate ca nare nimika dea face, iau amarut hemoroizi, adevarat ceva cam mari la fund.sambata acuma are botez la copil, si nu poate sa mearga la spital, defapt nu vrea pentru ca stie sigur ca o so bage direct in operatie la cum sunt medicii de aici, este cam cat o nuca din pacate si lung pe zona fundului, anusului, sunt externi, nu interni, nu sangereaza deloc cand merge la toaleta si nici nu o doare.insa cei externi e jale, se vaita tare de ei, si nu vrea sa mearga la spital din cauza unei internari in zi de botez.un sfat va rog, ce ar putea sa ia, sau cu ce unguent bun sa-r putea da...ceva antiinflamator sau anelgezic.? ce anume?
Multumesc!
8 comentarii
0
12-08-2009, ora 21:39
scarface
Nu este medic/terapeut
scarface
Incercati remediile homeopate standard pt. asa ceva.: Aesculus C30 si Hammamelis C15.
Sunt descrise aici si ajuta imediat ! Le gasiti la farmacii homeopate.

Are de aface si cu ficatul: in plus Carduus Marianus C15
0
13-08-2009, ora 00:27
Jaquelinne
Nu este medic/terapeut
Jaquelinne
patrascoiu, pentru un student la medicina, faci cam multe greseli in exprimare, ca sa nu mai spun ca id-ul tau suna cam...aiurea!!!Incearca sa nu pretinzi ceea ce nu esti, ca oricum nu ai nimic de castigat!!
Singura solutie este sa mearga la medic!!Cum a stat pana acum, poate sa mai astepte pana dupa botez si apoi sa mearga la medic neaparat!!
0
13-08-2009, ora 07:55
Terapeut Niculae Nicuşor
Medicina naturista, complementara, alternativa
Terapeut Niculae Nicuşor
Ti-am rsp deja la celalalt post identic!
Din pacate, medicamentele/unguentele din Spania au o cu totul alta denumire comerciala, dar ti-am detaliat o schema de tratament naturala care o poate ajuta pe sora ta!