Hipertensiune arteriala varstnic

30-04-2010
DanK
Nu este medic/terapeut
DanK
Buna ziua

Mama mea (68ani)a fost diagnosticata cu HTA in urma unei vizite la Urgenta acum 9 zile si i s-a prescris tratament pentru aceasta.A luat Tertensif Enap si Metoprolol.Problema este ca in urma acestui tratament exista unele reactii adverse, pe care eu banui ca le-ar produce medicamentele acestea.Stare de anxietate permanenta, dureri de cap puternice, racire a extremitatilor si apoi incalzire, vajait in urechi, lipsa poftei de mancare si a somnului, tulburari de vedere.Tensiunea nu s-a stabilizat, se inregistreaza valori intre 16/10 si 12/8.Se simte in general foarte rau si dupa 8 zile s-a vizitat medicul de familie care a schimbat tratamentul(Prestarium/Oxybral/Metropolol/DIurex)) si dupa prima zi se simte chiar mai rau.Nu stiu ce sa fac, sa intrerupem tratamentul in urma caruia nu se simte bine?Stiu ca exista risc daca nu ia medicamentele dar se simte prea rau(nici nu stiu sigur de la ce provine)
Exista speranta ca starea generala se va imbunatati?Avem programare pentru analize mai complete dar acestea dureaza si ma tem pentru viata mamei mele care se simte atat de rau (internare in spital n-am putut obtine)

Multumesc
3 comentarii
0
30-04-2010, ora 10:22
lenya
Nu este medic/terapeut
lenya
Buna ziua, daca imi permiteti o parere din experienta. Aceste reactii sunt urmarile evidente de la medicamentele luate. Trebuie sa alegeti intre boala cauzata de medicamente si cea naturala. Hipertensiunea se poate trata foarte eficient cu ajutorul homeopatiei si al fitoterapeiei. Mergeti la un medic homeopat si ganditi-va bine daca are rost sa mai continuati acest tratament. Incercati aceasta cale mai bine, medicamentele nu pot ajuta pe toti, caci nu toti au taria de a rezista toxinelor pe care le contin.
Numai bine mamei dumneavoastra!
0
30-04-2010, ora 13:48
colnago
Nu este medic/terapeut
colnago
Din pacate, majoritatea medicamentelor au reactii adverse, citeodata mai grave decit boala pentru care au fost administrate. Ar fii indicat ca mama Dv. sa inceapa un tratament naturist, pe linga cel prescris de medic. De pl. bautura bioactiva Tahitian Noni este recomandat printre altele si pentru reglarea, stabilizarea tensiunii arteriale, acesta nu are contraindicatii, nu are efecte secundare.
Doresc sanatate mamei dumneavoastra!
0
30-04-2010, ora 23:11
DanK
Nu este medic/terapeut
DanK
Va multumesc mult pentru sfaturi!!Voi lua in considerare tratamentul alternativ propus.
Adaugă un comentariu / răspuns

Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
  • Hipertensiunea arterială ar putea crește riscul pentru demență vasculară
  • Cofeina ar putea interacționa cu tratamentul hipertensiunii arteriale
  • Expunerea prelungită la zgomotul produs de avion este asociată cu hipertensiunea arterială
  • Primul tratament pentru hipertensiune s-a dovedit a fi un succes
  • Hipertensiunea la femeile însărcinate crește riscul de obezitate la copii
  • Hipertensiunea arterială redefinită
  • Hipertensiunea - dieta ar putea fi mai eficientă decât medicamentele?
  •  
     
     
    Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
    Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.