hipertensiune si colesterol marit

19-04-2007
cer-de-mai
Nu este medic/terapeut
cer-de-mai
Buna ziua! Ma numesc Maria si am 50 ani.In ultimii ani (3) am probleme cu hipertensiunea arteriala - 15cu 9 - 16cu 10.Urmez un tratament cu Enalapril 10mg 1/zi, Metoprolol 50mg 1/ziiar la nevoie Tertensif.In urma unor analize recente mi-a iesit colesterolul seric 243.Medicul de familie mi-a recomandat Simvastatin 20mg 1/zi.As vrea sa stiu daca mai pot sa urmez concomitent si tratamentul pentru hipertensiune.
Va multumesc si astept cu mare narabdare raspunsul dvs.
4 comentarii
0
23-04-2007, ora 00:00
dr.Alin
Identitate neconfirmată
dr.Alin
Atat enalaprilul, cat si metoprololul se iau de 2 ori pe zi. Asocierea simvastatinului la acestea doua in cazul dvs e binevenita.
0
01-06-2007, ora 00:00
larrisa1946
Nu este medic/terapeut
larrisa1946
Buna ziua!Ma confrunt cu multe probleme de sanatate. Desi fac tratament de ani de zile, situatia este aceesi. Am tahicardie sinusala, cardiopatie ischemica, diabet gr2, escherechia coli, am fost operata la rinichiul drept unde am si colibacilul. Steatoza gr 2, spondiloza cervicala, lipsa mare de calciu, deci spasmofilie, si cu mineralele stau la fel de "bine", cum stau, cu spasmofilia, adica lipsa mare de calciu.Sint plurialergica la f multe medicamente.Am facut soc anafilactic la piafen.De ce v-am scris? Problema care ma afecteaza f tare de multa vreme este hipertensiunea, care debuteaza cu dureri mari in regiunea sternului. Mai am si sindromul titetze. Din aceasta cauza nici medicii nu stiu cum sa imi mai rezolve problema. Uneori am dureri mari din cauza sindromului, alteori durerea este din cauza tensiunii.Fac tratment pt inima si tensiune, cu, atenolol, preductal, aspacardin, enap.. Atenolol, iau 100mg pe zi, enap, 20mg, zi, preductal 40mg pe zi, aspacrdin 2 pe zi.Mai iau si omega3 una pe zi.In plus pt durere iau uneori, Ketonal retard de 150mg, sau ketoril. Aceste calmante imi produc durere mare de stomac. Am o mare rugaminte daca imi poate raspunde cineva specializat in domeniu, vis-a-vis de problemele enumerate. Ce pot face, ce tratament mai exista pt hipertensiune, si aceste dureri care le am si in somn, tulburindu-mi viata. Sint intr-o stare de disperare cumplita, fiindca nu pot duce o viata normala.Nu pot pleca singura pe strada de frica ca mi se declanseaza durerea, criza, d-zeu stie ce este.De 10 ani indur acest cosmar, am ajuns in stadiu sa nu mai suport durerea si teama.Va multumesc f mult.
0
03-07-2007, ora 00:00
silvia makkai
Nu este medic/terapeut
silvia makkai
Imi pare rau ca nu va pot ajuta, am intrat pe mesajul dvs. pentru a va spune ca ma confrunt cu aceeasi problema referitoare la criza care survine, nu stiu daca am inteles bine, mai mult in timpul somnului, si se manifesta cu instalarea unei dureri mari in coloana si stern, de fapt in tot toracele. Nu am depistat cauza, desi am facut multe investigatii ! daca voi avea vreo noutate, am sa va anunt ! sanatate!
0
11-03-2011, ora 21:22
marocanu12
Nu este medic/terapeut
marocanu12
am 30 ani si am avut tensiunea mare dar acu fac tratament cu nebilet si auronal pt.tensiune si pt.colesterol cu lipanthyl si atoris.Colesterolu acu 4 luni era 280 iar dupa 4 luni era 310 si am facut 3 saptamani o pauza la pastilele pt.colesterol.Ce sa fac sa scap de colesterol?...tensiunea acuma e buna 12/8 -11/6
Adaugă un comentariu / răspuns

13-09-2017, ora 09:15
Publicitate ROmedic
Administrator forum
Varicoline
Senzație de greutate și durere în picioare? Din anul 1997 suntem în România și tratăm varice fără operație și fără internare. La Varicoline, beneficiați de servicii medicale la cele mai înalte standarde, efectuate de profesioniști cu o rată de succes între 93-97%! Detalii aici
 
 
 
Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.