homeopatie. care este diferenta dintre dilutii?

05-05-2011
coffeeta
Nu este medic/terapeut
coffeeta
Buna seara!
Doresc sa stiu si eu care este diferenta dintre dilutii?
respectiv CH7 si CH9?
Va multumesc anticipat!
7 comentarii
0
07-05-2011, ora 00:40
Mr. Nick
Nu este medic/terapeut
Mr. Nick
¦●÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷●¦

Hristos a înviat!

Coffeeta, CH7/CH9 sunt diluţii medii care au o acţiune limitată în timp, ele corespunzând unor semne locale sau generale; sunt administrate în general de două sau de trei ori pe zi, până la dispariţia simptomelor, în special în cazurile acute.
CH7 este mai slabă decât CH9, respectiv CH9 este mai puternică decât CH7 (CH9 este mai diluată şi mai sucusionată (dinamizată) este CH7, tocmai de aceea este o diluţie mai puternică, deşi face parte din categoria diluţiilor medii, ca şi CH7). Sper că nu v-am ameţit :)
_


Dumnezeu să vă binecuvânteze!
În speranţa că v-am putut fi de folos, cu iubire creştină, respect şi preţuire, dorindu-vă toate cele bune şi o zi splendidă, într-o săptămână relaxantă, într-o lună echilibrată, într-un an cumpătat şi într-o viaţă desăvârşită în adevăr, iubire, credinţă şi lumină,
Mister Nick ♥

¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
⁞ NIHIL SINE DEO - Nimic fără DUMNEZEU - NOTHING WITHOUT GOD - NADA SIN DIOS ⁞ 
¦●÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷●¦
0
07-05-2011, ora 09:40
coffeeta
Nu este medic/terapeut
coffeeta
Multumesc pentru raspuns!
Sunt putin ametita, da promit ca imi revin:))
Toate cele dune Mr. Nick!
0
07-05-2011, ora 15:10
Mr. Nick
Nu este medic/terapeut
Mr. Nick
¦●÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷●¦

Cu multă şi deosebită plăcere v-am răspuns, stimată dră/dnă Coffeeta.
Am descoperit o greşeală în mesajul meu anterior / greşeală făcută datorită grabei şi neatenţiei. Îmi cer iertare (corectura o găsiţi în rândurile de mai jos!).
_

" (CH9 este mai diluată şi mai sucusionată (dinamizată) este CH7, tocmai de aceea este o diluţie mai puternică, deşi face parte din categoria diluţiilor medii, ca şi CH7) "

- CH9 este mai diluată şi mai dinamizată DECÂT CH7, tocmai de aceea este o diluţie mai puternică, deşi face parte din categoria diluţiilor medii, ca şi CH7.
_

Numai bine,
Nick


¦●÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷●¦
0
08-05-2011, ora 10:17
coffeeta
Nu este medic/terapeut
coffeeta
Neatza!
Multumesc si pentru rectificare!
intelesesem din primul post :) :p
Multa sanatate, dl Nick!
0
08-05-2011, ora 14:35
Mr. Nick
Nu este medic/terapeut
Mr. Nick
¦●÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷●¦


;))))))))



¦●÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷●¦
0
09-09-2011, ora 05:27
danadan
Nu este medic/terapeut
danadan
Am cumparat un medicament homeopat fara prescriptie care trata durera de gat care radiaza pana la ureche avand ca si compozitie phytolacca decandra. Din greseala in loc de 5 granule am luat 6. La 15-20 de minute mi s-a facut rau am inceput sa ametesc, situatia s-a stabilizat pentru ca dupa 20 min mi s-a facut foarte rau si nu am mai putut sa ma ridic de jos dat fiind faptul ca ameteam foarte tare ochii tb sa-i tin inchisi pt ca se invartea totul cu mine si imi venea sa vomit. A venit salvarea si m-a dus la spital. La spital medicul mi-a spus ca am vertigo(sindrom vertiginos) si ca nu este fan al homeopaticelor. Intrebarea mea este acum: puteau aceste pastile sa-mi afecteze urechea interna? Credeti ca este ceva iremediabil? Cat dureaza in mod normal acest sindrom? Poate fi el indus?

Multumesc mult,
Danadan
0
11-09-2011, ora 03:10
Mr. Nick
Nu este medic/terapeut
Mr. Nick
Bună dimineaţa!
Danadan, niciun remediu homeopat nu ar trebui administrat fără avizul unui medic cu competenţă în homeopatie, aviz primit după analizarea anamnezei persoanei suferinde, cel puţin.
Phytolacca decandra, în diluţie infinitezimală, dacă este administrată greşit, nu neapărat cantitativ sau concentrativ, ci mai degrabă în mod eronat ca şi inecesitate organică, produce tulburări neurologice destul de importante, una dintre ele fiind experimentată şi de dv. Mai mult decât atât, are abilitatea să producă şi halucinaţii vizuale!
Uneori, şi când este administrată corect, din cauza unor procese de reglare, produce simptome neplăcute, ce să mai vorbesc când este adminsitrată incorect.
Remediile homeopate NU sunt nici pe departe inofensive, dacă se administrează eronat!
Vă recomand să consultaţi un medic homeopat şi să-i spuneţi ce şi cum aţi făcut, ca să primiţi tratamentul adecvat.
Simptomatologia dv. NU este iremediabilă!
Consultaţi medicul.
Dumnezeu să vă binecuvânteze.
Toate cele bune,
Nick
Adaugă un comentariu / răspuns

Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
  • Homeopatie
  • Serviciile de homeopatie - decontate de stat?
  •  
     
     
    Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
    Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.