Întârziere menstruatie in urma tratamentului cu Duphaston

24-08-2019
Geo2111
Nu este medic/terapeut
Geo2111
Buna ziua! S-a mai confruntat cineva cu situația de a luat Duphaston in zilele 16-25( 1comprimat/zi) și apoi sa nu ii vina menstruația? Menționez ca am luat 6-7luni Duphaston pentru a-mi veni menstruația și nu aveam nicio problema, la 3zile după ce terminam tratamentul aveam menstruatie, însă luna aceasta au trecut 9zile și nu am niciun semn. Test de sarcina am făcut și a ieșit negativ.
0 comentarii
Adaugă un comentariu / răspuns

Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
 
 
 
Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.