intarzierea menstruatiei dupa anticonceptionale si dupa un tratament homeopat

22-01-2014
m mirela
Nu este medic/terapeut
m mirela
De cand mi-a venit pt prima data ciclul nu a fost ceas, insa nu mi-a intarziat niciodata mai mult de 2 sapt.( spun cel mult 2 pt ca nu stiu exact, adica niciodata nu am tinut sa zic asa evidenta, notandu-mi pe hartie). Odata cu trecerea anilor m-am confruntat cu hirsutism. Dupa mai multe investigatii pe la endocrinologi mi-au fost recomandate anticonceptionalele Yaz. In timpul tratamentului cu Yaz, menstruatia mi-a venit conform calendarului, insa dupa ce am renuntat la Yaz (nu sunt adepta pastilelor si am considerat ca ma indop cu pastile degeaba) mi s-a dereglat ciclul foarte tare..imi venea la 38, 45, 48 de zile. Astfel, am vrut sa gasesc o solutia pt a reveni la normal si am mers la un homeopat care mi-a prescris Kamayany si Shecure. Respectand tratamentul dat, mi-a venit ciclul, dar tot la perioade mari, 45-48 de zile. Dupa o perioada, am renuntat si la acest tratament si acum nu mi-a mai venit de pe data de 13 noiembrie. tin sa precizez ca nu mi-am inceput viata sexuala.
Intre timp am inceput sa iau mladite de zmeur si sa beau ceai de musetel, am inteles ca ajuta la reglarea ciclului menstrual.
Ce se intampla? Ma poate ajuta cineva?
Multumesc anticipat!
1 comentarii
0
30-01-2014, ora 11:32
Dr. Clinica Marie Stopes Romania
Obstetrica-ginecologie, Bucuresti
Dr. Clinica Marie Stopes Romania
Buna ziua,

Trebuie sa consultati un medic ginecolog deoarece dereglarile de menstruatie pot aparea din varii motive iar acest lucru este cel mai indicat in situatia in care va aflati.

O zi frumoasa!
Adaugă un comentariu / răspuns

Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
 
 
 
Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.