Intoxicatie cu Euthyrox

03-10-2018
Deea B
Nu este medic/terapeut
Deea B
Buna ziua. Pe la inceputul anului am fost la endocrinolog, avand un TSH de 2, 9 dr mi a zis k am hipotiroidie si ca trebuie sa ma tratez cu Euthyrox, mi a dat Euthyrox de 50 mg, apoi mi a schimbat cu 25 mg apoi iar cu 50 mg Nu ma simteam bine, am avut ciclu neregulat, stare de moleseala, slabiciune si somnolenta.M am dus la alt dr sa aflu o a 2 a parere. Doamna dr mi a zis k in urma Ecografiei si a analizelor facute la inceputul anului glanda mea arata f bn si functioneaza cum trebuie si sa incetez Euthyroxul imediat, iar dupa 2 luni sa refac analizele. Si ca m am tratat degeaba, desi n aveam nici o pronlema... Ideea e ca de cand am inceput tratamentul cu Eutyrox m am pricopsit cu niste hemoroizi Se poate ca in urma tratamentului desi n aveam nevoie de hormoni sa se fii produs o dereglare hormonala si sa mi fii aparut hemoroizi din cauza asta? Dupa cat timp ies hormonii din organism? Multumesc
1 comentarii
0
10-12-2019, ora 01:35
Cristi199
Nu este medic/terapeut
Cristi199
Poti sa faci tirotoxicoza de la euthyrox si alti hormoni tiroidieni! Fa ti ecografie pe toridă și alte analize înainte să începi un tratament.
Adaugă un comentariu / răspuns

Din Biblioteca medicală vă mai recomandăm:
Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
  • Ce sunt hemoroizii, de ce apar și alte întrebări frecvente despre hemoroizi
  •  
     
     
    Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
    Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.