Întrerupere de sarcină cu medicamente(avort medicamentos) intârzie menstruația ?

19-04-2021
IonelaElena
Nu este medic/terapeut
IonelaElena
Bună!
Pe data de 17-18martie am făcut un avort medicamentos. Doctorul mi-a spus că în decurs de 4 săptămâni trebuie să-mi vină menstruația, dar suntem în 19 aprilie și încă nu apărut.
Țin să menționez că la aproximativ 3 săptămâni după întreruperea de sarcină (14aprilie) am avut contact sexual neprotejat fără ejaculare.
Ar trebui să-mi fac griji? Este normal că menstruația să întârzie după un avort medicamentos? ( Am făcut test de sarcină, a ieșit negativ. )
2 comentarii
0
20-04-2021, ora 10:47
IonelaElena
Nu este medic/terapeut
IonelaElena
Am mai făcut un test astăzi și am și o linie foarte puțin vizibilă
0
03-06-2021, ora 05:38
Nebula
Nu este medic/terapeut
Nebula
Ce s-a mai intamplat? A mai revenit menstruatia, la câte zile după Medabon? Linia aia abia vizibilă era a doua sau doar cea de test?
Adaugă un comentariu / răspuns

10-10-2016, ora 10:00
Publicitate ROmedic
Administrator forum
La-Pediatru.ro
La-Pediatru.ro - Centrul de informare pentru părinți
La-Pediatru.ro este un proiect ROmedic ce vine în sprijinul părinților cu informații complete și documentate științific despre toate aspectele îngrijirii copiilor. În plus vă oferă o listă actualizată de peste 4000 de pediatri cu date de contact, prezentări și recomandări de la părinți.
Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
  • Avortul medicamentos prin instalarea de agenti abortivi
  • Avortul medicamentos prin reducerea selectiva
  • Avortul medicamentos acasă - ce trebuie să știi
  • Administrarea fără restricții a pilulei pentru avort Mifepriston, sigură și eficientă
  •  
     
     
    Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
    Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.