Lipsa menstruatiei in zilele de pauza

08-04-2021
Adriana099
Nu este medic/terapeut
Adriana099
Buna ziua

Luna aceasta in zilele de pauza menstruatia nu a aparut. Inainte de a finaliza blisterul, cand mai aveam 8 sau 9 pastile am avut o sangerare usoara care a tinut 3 zile. Este normal acest lucru (sa nu apara) sau sangerarea peste contraceptive? Mentionez ca contraceptivul care il iau este Yasmin, de asemenea m-am vaccinat impotriva covid vineri, 2.04 cand a fost si prima zi de pauza. Este vreo legatura

Va multumesc
1 comentarii
1
08-04-2021, ora 15:15
clara_p
Nu este medic/terapeut
clara_p
Sangerare peste contraceptive = spotting, efect secundar al contraceptivelor.
Consult clinic ginecolog si ecografie intravaginala, sa nu fie chisturi pe ovare.
Adaugă un comentariu / răspuns

Programari cabinete medicale, clinici Alege-ți medicul și fă o programare!
Peste 13000 de cabinete medicale își prezintă serviciile pe ROmedic.
10-10-2016, ora 10:00
Publicitate ROmedic
Administrator forum
La-Pediatru.ro
Căutați un pediatru bun?
La-Pediatru.ro este un proiect ROmedic unde găsiți cea mai completă listă de medici pediatri din România. Alegeți din peste 4000 de pediatri - cu date de contact, prezentări și recomandări de la părinți.
Cunoașteți un pediatru bun? Oferiți-i o recomandare aici!
 
 
 
Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.