Ma simt de parca nu sunt aici

11-07-2016
maenstru56
Nu este medic/terapeut
maenstru56
Buna ziua, am 16 ani si de vreo 2 ani am o stare foarte ciudata, ma simt de parca nu sunt in corpul meu, de parca membrele nu sunt ale mele, chiar acum cand scriu parca nu eu controlez mainile. Ma simt de parca as fi in afara corpului, ca un spectator. Acum 2 ani am fost si la un set complet de analize, si la un neurolog, au iesit toate ok, iar atunci a zis ca poate e o stare trecatoare si sa nu imi fac griji, acum o saptamana am fost din nou la medic deoarece starea nu s-a ameliorat (credeam ca o sa treaca), de aceasta data si la un psihiatru, doamna doctor a spus ca nu e nici o boala, dar este un fel de sindrom disociativ si mi-a recomandat niste medicamente Bromazepam de 1, 5 mg, si inainte sa le iau am zis sa citesc prospectul si am vazut ca aceste medicamente au o groaza de efecte adverse si din cate m-am interesat sunt putin prea puternice pentru ce am eu. Nu stiu ce sa fac, sa le iau sau nu, avand in vedere ca eu nu am nici o boala psihica. Credeti ca diagnosticul pus este corect? Sa iau sau nu aceste medicamente?
Am uitat sa mentionez, nu de alta, dar toti doctorii la care am fost m-au intrebat nu, nu fumez, nu consum alcool si nici droguri si nici nu am consumat vreodata.
4 comentarii
0
11-07-2016, ora 17:24
clara_p
Nu este medic/terapeut
clara_p
1. Nici sa nu va masturbati.

2. Cititi aici

http://www.romedic.ro/forum/derealizarea-si-depersonalizarea-90451

3. Luati o pastila de Bromazepam sau ce v-a dat doctorul intr-o zi si vedeti daca va ajuta la ceva.

4. Din pacate aceste tulburari tin de afectiuni psihice (dereglari ale neurotransmitatorilor, niste hormoni ce fac legatura intre neuroni). Cedeaza la tratament pe termen lung. La nivel de luni. Mai multe luni de tratament. Nu din prima.
0
12-07-2016, ora 10:22
maenstru56
Nu este medic/terapeut
maenstru56
Ok, multumesc de ajutor.
0
13-07-2016, ora 16:24
a852
Nu este medic/terapeut
a852
Ar fi bine să vorbeşti cu medicul psihiatru care ţi-a dat pastilele despre dubiile tale în privinţa tratamentului medicamentos. Nu lua în seamă sfaturile alea tâmpite ale anumitor oameni de pe internet... Iar dacă ei într-o zi o pastilă, în niciun caz nu-ţi trece. Poate ne spui ce-ai făcut, cum te-ai mai simţit.
0
05-08-2016, ora 10:39
Psiholog Valentina Dragomir
Psihologie, Bucuresti
Psiholog Valentina Dragomir
Bună ziua maenstru56,

cum a decurs tratamentul prescris de medicul psihiatru și cum vă mai simțiți?

Aș vrea să vă întreb dacă s-a întâmplat ceva acum 2 ani sau mai în trecut care să vă poată provoca această disociere. Ați suferit un eveniment traumatizant sau ați trecut printr-o perioadă de stres intensă?

Psihoterapeut Valentina Dragomir
Adaugă un comentariu / răspuns

15-04-2016, ora 10:25
Publicitate ROmedic
Administrator forum
Psihologi, psihiatri, psihoterapeuti
Recomanda un Psihoterapeut sau cauta unul!
La-Psiholog.ro este un proiect ROmedic care va prezinta peste 2500 de terapeuti din Romania. Avantajul acestui site este ca pune mare pret pe recomandarile pacientilor. Gasiti prezentari detaliate ale serviciilor psihologice, cititi recomandari, va puteti programa online. In plus, exista o sectiune cu o multime de articole interesante si teste psihologice.
Din Biblioteca medicală vă mai recomandăm:
 
 
 
Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.