menopauza... pot sa mai prelungesc putin inevitabilul?

22-04-2013
craioveanca
Nu este medic/terapeut
craioveanca
Buna ziua.Acum o luna am scris despre problema mea.Am 48 ani, probleme cu menstruatia(ciclu neregulat, acum absenta februarie, martie si se pare ca si aprilie), transpiratii nocturne si scurte episoade de caldura instantanee in tot corpul.Am mers la ginecolog, care mi-a spus ca da, se pare ce se instaleaza menopauza.M-am impacat cu gindul ca absolut toate femeile la un moment dat vor ajunge aici.Ceea ce vreau sa stiu este daca pot sa mai prelungesc putin inevitabilul.Adica cu tratament imi mai poate veni ciclul?Mi-a data duphaston pe care sa=l iau 7 zile cite doua pastile pe zi.Am terminat tratamentul, am asteptat o saptamina, si nimic.Transpiratiile s-au diminuat, in sensul ca sint nopti cind nu transpir iar atunci cind se intimpla este o transpiratie as putea spune usoara, in ceea ce priveste bufeurile chiar pot spune ca nu mai sint deloc, asta poate pentru ca am luat zilnic Estro plus.Nu stiu, ce sa zic, sint derutata.Doctorita mi-a zia ca-mi va veni ciclul dupa tratamentul cu duphaston si nu s-a intimplat asta.Sa merg din nou la ea?Cine a trecut prin asta, sau un specialist daca poate sa ma lumineze, va rog.Multumesc.
3 comentarii
0
24-04-2013, ora 15:38
Dr. Clinica Marie Stopes Romania
Obstetrica-ginecologie, Bucuresti
Dr. Clinica Marie Stopes Romania
Buna ziua,

Instalarea menstruatiei dupa varsta de 48 de ani se incadreaza in fiziologia femeii, acest lucru este considerat normal. Tratamentul care se practica pentru evitarea simptomelor neplacute precum: transpiratie, bufeuri si uneori prelungirea ciclului daca este nevoie vi-l poate recomanda doar un medic ginecolog iar acesta in cazul in care considera ca este necesar o sa va indrume catre un medic endocrinolog.

O zi frumoasa!
0
30-05-2013, ora 18:31
martina1
Nu este medic/terapeut
martina1
Buna seara.In urma cu 4 zile am inceput un tratament cu DUPHASTON pentru provocarea menstrei (acest trat mi-a fst dat de dr ginecolog pt reglarea menstr timp de 3 luni).Mi-a recomandat timp de 5 zile cate 2 pastilute..Acum intrebarea mea ar fi urmatoarea: nu e un interval prea scurt de timp doar 5 zile?A spus sa iau din ziua a 20-a pana in ziua 25 a lunii si dupa sa ast menstruatia..Oare sunt de ajuns doar aceste zile pt a-mi provoca menstra? Dupa cate zile ar fi normal sa apara sangerarea dupa oprirea tratamentului?Va multumesc anticipat!
0
01-06-2013, ora 08:23
martina1
Nu este medic/terapeut
martina1
Va rog mult un rsp daca se poate!
Adaugă un comentariu / răspuns

Din Biblioteca medicală vă mai recomandăm:
Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
  • Menopauza si tulburarile psihice
  • Ce este premenopauza - perimenopauza?
  • Sexul la vârsta menopauzei
  • Ce este uscăciunea vaginală?
  • Instalarea târzie a menstruației și menopauzei asociată cu prelungirea duratei de viață
  • Suplimentele de calciu ar putea crește riscul de demență la femei
  •  
     
     
    Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
    Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.