menopauza si mi s-a prescris Colpotrophine... exista riscul sa sangerez cumva?

16-02-2012
chiricioglu larisa-alexandra
Nu este medic/terapeut
chiricioglu larisa-alexandra
Am 58 de ani si sant la menopauza de 11 ani; mi s-a prescris Colpotrophine- crema - si as vrea sa stiu daca exista riscul sa sangerez cumva si din alte comentarii am inteles ca este posibil sa usture dupa administrare. Este riscant sa folosesc, desi este recomandat de medic. Am mare teama de sangerare desi aplicatia este una pe zi. Astept cu nerabdare raspunsul dv. Multumesc.
1 comentarii
0
16-02-2012, ora 19:34
chiricioglu larisa-alexandra
Nu este medic/terapeut
chiricioglu larisa-alexandra
Regret dar nu pot accesa raspunsul dv care este f important pentru mine. Rog ajutati-ma.
Adaugă un comentariu / răspuns

Din Biblioteca medicală vă mai recomandăm:
Din Ghidul de sănătate v-ar putea interesa și:
  • Menopauza si tulburarile psihice
  • Ce este premenopauza - perimenopauza?
  • Sexul la vârsta menopauzei
  • Ce este uscăciunea vaginală?
  • Instalarea târzie a menstruației și menopauzei asociată cu prelungirea duratei de viață
  • Suplimentele de calciu ar putea crește riscul de demență la femei
  •  
     
     
    Accept cookies Informare Cookies Site-ul ROmedic.ro foloseşte cookies pentru a îmbunătăţi experienţa navigării, a obține date privind traficul și performanța site-ului și a livra publicitate mai eficient.
    Găsiți informații detaliate în Politica cookies și puteți gestiona consimțământul dvs din Setări cookies.